Domácnosť a bývanie

pondelok 9. januára 2017

Maska Pilaten

Ahoj

Tento článok som sa rozhodla spraviť taký skôr kratší, nakoľko o tomto produkte sa dozviete aj vo videu, na ktoré odkaz nájdete v závere článku.
Čiernu masku Pilaten na odstránenie čiernych bodiek som dostala na otestovanie zo stránky maskapilaten.cz.
Upozorňujem Vás na to hneď v úvode, nakoľko viem, že niektorý neberú recenzie na produkty, ktoré niekto dostane zdarma na otestovanie až tak vážne a preto ak patríte k nim, asi pre Vás tento článok a video nebude to pravé.
Ja však chcem upozorniť na to, že tak ako v článku i vo videu opisujem svoje pravé pocity z daného produktu a ak by som nebola spokojná, nevidím žiaden význam aby som produkt nejak ospevovala, kedže ide len o spoluprácu článku výmenou za produkt, takže žiadne peniaze v tom nie sú a nemám dôvod klamať Vám, mojim čitateľom či sledovateľom a sama si myslím, že dosť veľa blogerov alebo vlogerov to tak robí a je to dosť okaté keď produkt vychvália až príliš.

Prejdeme však k produktu, možno článok nebude nakoniec taký krátky ako som si predstavovala.
Táto čierna maska Pilaten je vlastne originál tej čiernej masky, ktorých je už naozaj veľa a nájdete ich takmer všade.
Nie je predražená a jej cena je pokiaľ som dobre hľadala je všade rovnaká.
Maska by mala v prvom rade odstrániť nejaké tie čierne bodky, pomôcť pri upchatých póroch, akné a celkovo pleť rozžiariť a odstrániť odumreté kožné bunky.
Hlavnou zložkou je aktívne bambusové uhlie ktoré má za účinok práve vytiahnuť z pórov všetky nečistoty a čierne bodky.
Tým že maska odstraňuje nečistoty z pórov zabraňuje tvorbe akné a zápalov na pleti.
Masku si klasicky nanesiete štetcom na nanášanie masiek alebo prstami .
Necháte ju dobre zaschnúť, čo trvá u mňa hlavne na miestach kde si dávam hrubšiu vrstvu zhruba pol hodinku.
Následne masku jemne odlúpnete.
Odlupovanie nie je úplne príjemná záležitosť, je trošku bolestivé hlavne v okolí očí a úst kde je pokožka tenšia a jemnejšia.
Preto ak máte pokožku v týchto alebo iných oblastiach viac citlivú vyhnite sa nanášaniu na tieto oblasti.
Ak nemáte veľký problém s akné, stačí masku naniesť len lokálne a to v oblasti nosa, brady a čela.
Ja som masku skúšala na suchú pokožku ale aj na navlhčenú pokožku, alebo teda tesne po umytí.
Musím povedať, že lepšie výsledky boli potom čo som si pokožku navlhčila.
Maska nemá takmer žiadnu výraznú vôňu.
Po jej nanesení a odstránení bola moja pleť úplne jemná, hladká a taká akoby prežiarená.
Pripisujem to tomu odstráneniu nečistôt a odstráneniu všetkého nechceného z pleti.
Viem že niektorým ženám pleť následne trošku sčervená, práve kvôli tomu zlupovaniu, ale nemusíte sa báť je to normálne reakcia pleti. Mne síce pleť nejak výrazne nezčervenala ale každý máme inú pokožku.
Čo sa týka čiernych bodiek, niektoré maska naozaj vytiahla no nie všetky, čo však asi ani po prvom či druhom použití nedá očakávať.
Hlavne ak sú niektoré nečistoty trochu hlbšie tak nemôžme očakávať že ich niečo vytiahne .
Ja som s maskou spokojná a beriem ju ako dobrú prevenciu proti vzniku čiernych bodiek a na prečistenie pórov.
Samozrejme dôležitá je vždy hlavne starostlivosť a pravidelné večerné čistenie pleti, bez toho to nejde.
Po použití masky som si pleť ošetrila tonikom a naniesla môj obľúbený krém na pleť.
Cena masky je okolo 370 kč čo je približne 13 Eur .
Maska má hustú konzistenciu a nanášanie nie je napriek tomu nejak zložité.

Pár fotečiek pre Vás :
















Odkaz na YouTube video na mojom kanály : Skúšame masku Pilaten

Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára