Domácnosť a bývanie

piatok 26. augusta 2016

Sally Hansen Miracle Gel

Ahoj

Dnes poteším zrejme všetky ženy, no predovšetkým milovníčky krásnych, upravených a zdravých nechtov bez nejakej extra veľkej námahy a investicií.
Tento článok mal byť vonku už dávnejšie, no kedže som mala istú chvíľu spravené gélové nechty, článok sa posunul až na teraz.
Gélové nechty som mala aplikované po prvý krát, páčil sa mi konečný efekt, teda ako ruka s nechtami vyzerala a pôsobila, sklamanie prišlo po tom, čo som si ich dala úplne dolu a moje nechty teraz vyzerajú dosť biedne.
Preto Vám chcem povedať, že nie je nad to mať vlastné, pekné a silné nechty, ktoré si môžte doma skrášliť bez ujmy na ich kvalite.
Istým spôsobom ako môžte však docieliť efekt gélových nechtov sú rôzne gélové laky, ja osobne som skúšala tie cenovo dostupné gel laky od Essence a podobne, no od efektu gélových nechtov to malo riadne ďaleko.
Preto ma potešila ponuka, ktorá prišla od internetovej parfumérie Elnino.sk
Na testovanie mi ponúkli sadu Miracle Gel od top svetovej značky nechtovej kozmetiky Sally Hansen.
Áno, ich produkty sú trošku drahšie oproti bežným značkám, no naučila som sa už nie raz že investovať do kozmetiky je dobré, no nevedela som či to platí aj pri lakoch na nechty tak ako pri, dajme tomu krémoch, šampónoch a podobne.
Teraz to už viem. keby som to vedela skôr, ušetrila by som pár eur na "obyčajných" gélových lakoch a na pravých gélových nechtoch.

Sada Miracle Gel pozostáva z dvoch krokov, prvým je farebný gel lak na nechty a druhým je top coat, alebo vrchný gélový lak.
Nanášanie je veľmi jednoduché, nakoľko štetec má ten správny plochý tvar a pokryje jedným ťahom takmer celý povrch nechtu ( záleží to od toho aký typ nechtov máte, úzky, širší ).
Ja som si lak nanášala v jednej vrstve, no pre lepší výsledok by som ho odporúčala navrstviť do dvoch vrstiev, viac nie je naozaj treba, ale komu sa nechce čakať na zaschnutie, alebo proste nemá toľko času, vystačí si aj s jednou vrstvou.
Behom piatych minút je prvá vrstva suchá a môžte nanášať vrchnú, gélovú vrstvu.
Tú stačí naniesť v jednej vrstve a potom už len vyčkať na dokonalé zaschnutie.
Už kým sa lak schne, vidím že efekt je iný ako pri obyčajnom laku na nechty, necht pôsobí pevnejšie, upravený ako zo salónu.
Nemusíte sa obávať toho, že lak nepôjde dolu, pôjde a ľahko obyčajným odlakovačom, no nepekné olupovanie nečakajte.
Výrobca sľubuje trvácnosť až dva týždne, toto tvrdenie sa mi potvrdilo i keď ten dajme tomu už desiaty deň je lak na niektorých nechtoch trošku poškodený, ale záleží to aj od toho akú prácu vykonávate, či pri nej používate rukavice a podobne. Neboli to žiadne poškodenia ktoré by ste zbadali len tak pri pohľade na ruky, museli ste sa naozaj zadívať a vyslovene kontrolovať prst za prstom aby ste videli nejaké drobné chybičky.
Čo je úžasné, nepotrebujete k dosiahnutiu efektu gélových nechtov žiadne UV lampy, nepoškodzujete si vlastné nechty a keď Vás farba už nebaví, jednoducho si v pohodlí domova nechty odlakujete a hodíte si farbu na akú máte práve chuť alebo aká sa Vám práve hodí.
Lesk sa postupom času nestráca a práve teraz na slnečných lúčoch vyzerajú nechty ozaj luxusne žiarivo, vďaka priesvitnému vrchnému gélovému laku Miracle Gel.
Ja som si vybrala odtieň 160 Pinky Promise čo je naozaj taká nevtieravá, jemná, ružová veľmi ženská farba, ktorá sa hodí ku všetkému, pôsobí decentne a na mňa i tak akoby upokojujúco.
Tieto laky na nechty sú vo väčších baleniach ako klasické laky na nechty, ich obsah je až 14,7 ml a cena sa pohybuje od 4,00 až po 7,00 Eur podľa výberu farby.

Krásne nechty však musíte i pravidelne zastrihávať, pilíkovať a rozmaznávať ich.
Ja som dostala k lakom na nechty aj krásne klieštiky na nechty ktoré sú veľmi pekne dizajnérsky spracované, sú jednoduché a elegantné, vhodné pre každú pravú dámu alebo štýlovú ženu.
Majú na sebe aj umelý ochranný kryt a dokonca i pomocníka na ktorého môžte použiť na úpravu nechtovej kožtičky napríklad.
Cena sa pohybuje taktiež okolo 5 Eur.

Takže, ostáva mi len povedať, alebo napísať Oh môj gél.


Pár fotečiek pre Vás :
















Insta : meggi_visage
Produkty nájdeš na e-shope : elnino.sk

Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára