Domácnosť a bývanie

štvrtok 14. mája 2015

Swisso Logical Whitening Serum

Ahoj

Swisso Logical je švajčiarska farmaceutická-kozmetická značka, ktorá vyrába špičkovú kozmetiku pre starostlivosť o pleť a telo.
Ich krémy,produkty síce nie sú z tých najlacnejších ale ako sa vraví, za kvalitu sa platí všakže.
Ja som mala možnosť vyskúšať jeden z ich najpredávanejších produktov, sérum bieliace sérum na pleť.
Toto sérum pomáha bojovať proti stareckým škvrnám, alebo tmavým škvrnám ktoré sa na pokožke môžu tvoriť aj z nadmerného opaľovania.
Jeho zloženie s bohatou zmesou aktívnych zosvetľujúcich látok s ochranným faktorom SPF 15 chráni a viditeľne redukuje výskyt pigmentových škvŕn.
Toto teda sľubuje príbalový letáčik.

Zloženie :

- delentigo (dve aktívne zložky ochraňujúce a regulujúce tvorbu melanínu a lipofuscínového pigmentu)

- gigawhite (zmes 7 švajčiarskych organických extraktov z rastlín)

- melanostatine (biomimetický peptid navrhnutý na ochranu pred aktiváciou tyrosinasínu a blokáciu tvorby melanínu)

- tyrostat  (prírodný rastlinný výťažok spojený s vitamínom C)

- hydractin  (hydratuje a zanecháva prirodzenú energiu v koži

Pre viditeľné výsledky je potrebné sérum nanášať pravidelne ráno i večer na očistenú pleť, po dobu aspoň 2 mesiacov.


Nakoľko ja zatiaľ starecké pigmentové škvrny nemám tento produkt som posunula na testovanie ďalej mojej mame, ktorá už dlho hľadala produkt s touto účinnosťou.
Tá ho poctivo skúšala po dobu jedného mesiaca a sama som videla výsledky na jej pokožke.
Škvrny na jej pokožke, ktoré sú z časti spôsobené i nadmerným opaľovaním spred pár rokov boli menej viditeľné a pomaly ale iste bledli až boli takmer úplne zjednotené s pokožkou tváre.

Mama si sérum pochvaľovala a myslím že u nás toto sérum neskončí pri jednom balení.
V letáčiku sa píše, že ak chcete vidieť výsledky je sérum potrebné používať dva mesiace, no už po mesiaci môžme s mamou zhodnotiť rozdiel viditeľný rozdiel tónu, štruktúry pleti.

Priznám sa raz či dva krát som si ho naniesla i ja, len preto aby som Vám vedela popísať ako rýchlo sa vstrebáva a proste veci, ktoré z poviedok iných len ťažko objektívne posúdite.
Takže, vstrebáva sa naozaj rýchlo, ako asi všetky séra.
No od iných klasických sér na tvár je o čosi hustejšie.
Má bielu farbu a jemnú, bylinnú príjemnú vôňu.
Po jeho nanesení bola moja pleť hydratovaná, dokonca by som povedala viac ako po iných vyslovene hydratačných krémoch či sérach, bola na dotyk jemná a citeľne vyživená.

Vrátime sa ale k jeho konečnému ohodnoteniu.
Mama, moja testerka pre tento produkt, ho používa i naďalej a s výsledkami je nadmieru spokojná, pleť je zjednotená, škvrny oveľa menej vyditeľné a pleť je stále chránena pred vznikom nových škvŕn.

Cena produktu je okolo 36 EUR, za balenie 15 ml, no táto investícia nie je zbytočná milé dámy, vážené slečny.

Odporúčam ho aj mladším ženám,ktoré trápia nejaké tie fliačiky po opaľovaní, majú problém s nejednotným tónom pleti, zrelým ženám ktoré trápia alebo len začínajú trápiť starecké škvrny.
Sérum je možné kombinovať aj s pílingovým ošetrením pleti.


Produkt je možné zakúpiť na e-shope - KLIK TU



Pár fotiek pre Vás :








Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára