Domácnosť a bývanie

štvrtok 14. mája 2015

Oriflame Colour Mania Balm

Ahoj

Dnes som sa rozhodla publikovať dva články, kedže v poslednej dobe toho veľmi veľa zameškávam, priznávam moja chyba, no čas si už neustále hľadám a články jednoznačne vychádzať budú i naďalej a v plnej paráde.
Teraz si však dáme taký rýchli, krátky článok, nakoľko mnohé z Vás tie bavia aj tak najviac.
Samozrejme text vykompenzuje množstvo fotiek aby to nebola žiadna nuda.

O čom dnes teda v rýchlosti napíšem?
Nieže by si tento produkt nezaslúžil obsiahli článok, no všetko podstatné sa dozviete aj v tejto krátkej verzií :)

Oriflame priniesol i toto leto novinku na pery pre všetky, ktoré milujú farby a vôňe a krásny mladistvý dizajn.
Kolekcia štyroch balzamov na pery s názvom Colour Mania Balm je skvelá vecička, ktorá sa zmestí i do tej najmenšej letnej kabelky či plážovej tašky a poslúži ako skrášlovací, hýčkajúci a ošetrujúci produkt, proste všetko v jednom, doslovne dva v jednom ( no podľa mňa mnohonásobne viac v jednom).
Rozdelené sú do dvoch variant, dva balzamy sú perleťovej farby a dva klasickej jemnej tónovanej.
Môj balzam je z rady jemne tónovaných a jeho odtieň nesie názov Grapefruit Kiss.
Je dvojfarebný, stred je takej akoby tmavšej ružovej a okraj je jemne ružovo oranžový.
Na perách len jemne farbý do skôr by som povedala telovej farby, ktorá sa hodí ku všetkému a je veľmi trendy.
Ja ho používam aj k večernému líčeniu, kedy oči sú naozaj výrazné a pery potrebujem len jemne stónovať a dodať im šťavu, no dosť často ho využívam i počas bežného dňa k jednoduchému dennému líčeniu, moje pery majú prirodzenú farbu, sú hydratované a neskutočne vláčne s jemným leskom.

Navyše má vôňu z kategórie na zjedenie.

Jednoznačne odporúčam, cena v akcií (aktuálny katalóg) je 2,79 EUR.
















Páčia sa Vám moje články a chcete mi to vyjadriť ? Budem rada ak tak urobíte prostredníctvom svojho like na FB stránke blogu - Meggin svet kozmetiky a vizáže


Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára