Domácnosť a bývanie

piatok 22. mája 2015

Make-up paletka FM

Ahoj

Vítam Vás pri dnešnom článku, ktorý bude venovaný mnou zbožňovanej dekoratívnej kozmetike.
Konkrétne to dnes budú očné tiene, lícenka, lesk a to všetko v jednom, krásnom balení, ktoré je vhodné i na cestovanie.

Kazetka je značky FM Make-up, ktorá bola pre mňa donedávna neznáma.
Ich ponuka je naozaj pestrá a táto konkrétna plná paletka sa predáva ešte v jednom odtieni.
Môj odtieň kazetky nesie názov Sunshine, presne pre nadchádzajúce letné obdobie, farby sú mu prispôsobené.
Kazetka je veľmi praktická, jej rozmery nie sú obmedzujúce a teda si ju viete ľahko vziať zo sebou kamkoľvek chcete a máte pri sebe takmer všetko čo k jemnému dennému či trošku dramatickejšiemu líčeniu potrebujete.
Balenie je naozaj krásne, hádam naj aké som v tejto cenovej kategórií zatiaľ mala možnosť vidieť.
Decentná krabička ukrýva kazetku, ktorá sa zatvára na magnet a sú v nej zapečatené 4 očné tiene, všetky s trblietkami, čo ma trošku mrzelo, jedna jemne ružovkastá lícenka taktiež s trblietkami a lesk na pery obsahu 4 ml, tiež s jemnými, nenápadnými trblietkami, ktoré až tak nie sú na perách vidieť.

Očné tiene obsiahnuté v kazetke obsahujú komplex vitamínov A, E a F.
Zafír v nich obsiahnutý vyhladzuje opticky drobné vrásky, prírodný svetlicový a sójový olej zas zjemňuje a vyživuje pokožku očných viečok.

Lícenka, farba na líca je taktiež obohatená o komplex vitamínov A, E a F a prírodné rastlinné oleje.
Zjemnenie, tónovanie a vyhladenie pleti má za zásluhy makadamiový olej v lícenke obsiahnutý, regeneráciu pokožky má na starosti olej z hroznových jadier.
Celkom výživné farby a líčka, myslím si.

Lesk na pery je taktiež s obsahom vitamínov A, E a F.
Obsahuje jojobový olej, ktorý pery vyživuje a chráni.


Zloženie líčidiel v kazetke je viac než priaznivé a pleti lichotivé.
Ako je to však už so samotným nanášaním a výdržou, ktorá nás zaujíma tak veľmi ?

Moja skúsenosť :

Očné tiene majú krásne farby, dve úplne jemné ( ružová, zlatá) a dve trošku tmavšie ( hnedá, sivá)
Farby do seba zapadajú a dajú sa všelijak kombinovať, tiene samotné sú dosť prášivé a na môj vkus trošku menej pigmentované ako som zvyknutá napríklad z paletiek od Sleeku.
Na oku celý deň nevydržia, teda aspoň mne, nakoľko mám mastnejšie viečka a tiene samotné obsahujú oleje, pripisujem to tomu.
Takže ak máte normálne viečka, ktoré niesu mastiace tak by Vám mali držať pekne aj počas celého dňa. Je však potrebné si naniesť viac vrstiev aby bolo tiene naozaj krásne vidieť.

Lícenka, s tou som veľmi spokojná, má krásnu pleti lichotivú farbu, ktorá nie je príliš ružová a dokáže pleti dodať naozaj zdravý, svieži vzhľad.

Lesk na pery pôsobí na perách skôr krémovo, napriek obsahu mikro trblietok, nelepí, príjemne vonia a výdrž by som popísala slovom priemerná.


Cena tejto kazetky sa pohybuje okolo 24 EUR.



Pár fotiek pre Vás :















Líčenie s použitím očných tieňov, lícenky a lesku na pery z kazetky Sunshine :)






Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára