Domácnosť a bývanie

nedeľa 10. mája 2015

Hair chalk

Ahoj

Dnes si vezmem na mušku tak moderné, farebné "párty" vlasy.
Tento trend nie je ničím novým, každý rok v období festivalov, prichádzajú trendy v podobe najrozmanitejších farieb vo vlasoch.
Leto je podľa vlasových stylistov obdobie kedy môžme povoliť uzdu našej fantázie a na vlasoch sa takpovediac vyblázniť.
Pastelové farby na vlasy sa objavujú každý rok o takomto čase, ale sranda je že vždy sa objavujú ako novinka, prípadne niečo nové čo si treba zakúpiť ak chcete byť trendy.
Fajn reklamný ťah je jedna vec a použitie s vlastnosťami produktu druhá.

Hair chalk, to sú farebné kriedy na vlasy, ktoré by vlas nemali poškodzovať narozdiel od rôznych pestrých farieb na vlasy, sú ľahko zmývateľné, neobsahujú chémiu a teda sú prírodné.

Balenie 12ks alebo až 24ks kried plných farieb a rôznych odtieňov.
Cena sa začína už od 10 EUR.
Kriedy je možné použiť na farbené, nefarbené, blond i tmavé vlasy,takže si ich môže zakúpiť naozak každý.
Na stránke www.pastelovefarby.sk nájdete aj všetky potrebné informácie týkajúce sa možnosti nanášania, použitia, rôzne fotografie farebných kombinácií a podobne.

O pastelových farbách je písané že sa nemusíme báť že by nejak farbili oblečenie,prípadne púštali farbu ak nás zachytí dážď dokonca majú byť neprášivé.

Moja skúsenosť nie je úplne najlepšia a s pastelovými farbami až taká spokojná nie som.
Nebudem Vám klamať, na obrázku vyzerajú rôzne fialové, modré či ružovkasté vlasy pekne a tak som sa tešila že si niečo podobné vykúzlim na vlasoch i ja.
No len ako som začala s kúzlením prišla som na to,že vlasy ako z obrázku mať nebudem.
Kriedy sa dosť ťažko na vlasy nanášajú, hlavne ak máte tmavšie vlasy ako ja, blondínky by problém s nanášaním mať nemali.
Takže na jeden pramienok som minula zhruba polovicu kriedy, čiže je jasné že celé vlasy ružové mať nebudem, nakoniec som skončila len s ofarbenými prednými pramienkami, nakoľko na celé vlasy by mi krieda nevystala a trvalo by to strašne dlho.
Vlasy som si následne vysušila fénom, rozčesala a prišiel moment prekvapenia, predsa len na mokrých vlasoch farba nebola až tak vidieť a efekt nebol hotový, áno kriedy som nanášala na vlhké vlasy šúchaním hore a dole.
Po vysušení boli vlasy dosť zamotané a pri česaní mi farba z vlasov doslova opadávala.
Na vlasoch bol teda efekt dosť málo viditeľný, kedže počas rozčesávania mi dosť farby opadalo.
Podlaha v izbe bola celá fialovo ružová a moje vlasy nevyzerali lichotivo, toť moja skúsenosť s kriedami na vlasy.
Čo sa týka výdrže, písané sú 2-3 umytia no mne sa farba zmyla už po prvom umytí vlasov.
Navyše vlasy vyzerali akoby som ich celý život odfarbovala a boli akoby vysušené a také nevitálne.
Je mi ľúto, že musím teda kriedy na vlasy takto negatívne zhodnotiť no nebudem Vám klamať, keď je niečo dobré pochválim no ale ak mi niečo nesedí, žiaľ.
Čo však musím uznať je, že vlasy síce po nanesení kriedových farieb vyzerajú dosť "slameno" no po umytí farieb z vlasov, nie sú vlasy poškodené ani zničené, čiže farebne kriedy na vlasy naozaj vlásky nezničia.

Musíte si však uvedomiť že každá z nás ma inú štruktúru vlasov a možno každej z nás kriedy na vlasoch inak chytia a budú sa inak správať, čítala som mnoho pozitívnych recenzií na tieto kriedy na vlasy, takže je to opäť raz každého pohľad a skúsenosť na tieto prípravky.


Prinášam pár fotiek kde som použila kriedy na vlasy, vytvorila som si len jeden typ farebnej kombinácie, prečo to už viete z článku, netvrdím že kriedy na vlasy už nepoužijem, len ich asi nepoužijem tak často, naozaj len na nejaký ten koncert, prípadne festival.











Ak Vás zaujíma viac fotiek, viac farebných prevedení ktoré z kriedami ešte chystám sledujte ma aj na populárnom FB :)
FB stránka blogu - Meggin svet kozmetiky a vizáže



Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára