Domácnosť a bývanie

piatok 1. mája 2015

Avene Couvrance Make-up

Ahoj


Kozmetická značka Avene má v ponuke naozaj široké množstvo produkt pre každý typ pleti.
Hlavným aktívnym prvkom tejto kozmetiky je termálna voda Avene.
Jej špecifické zloženie je vhodné i pre citlivú, precitlivenú a dokonca aj alergickú pleť.
Upokojuje a neutralizuje pôsobenie voľných radikálov.
Produkty značky Avene zoženiete prevažne v lekárňach, nakoľko je to viacmenej farmaceutická kozmetická značka.
To bol krátky úvod a značke Avene, teraz prejdeme k tomu o čom bude dnešný článok.

Avene ponúka okrem produktov na starostlivosť o pleť a telo aj produkty dekoratívnej kozmetiky, nenájdete tu však množstvo očných tieňov, riaseniek a podobne ako je to pri značkách zameraných na dekoratívku, ktoré poznáte z drogériek.
Značka Avene ponúka z dekoratívnej kozmetiky hlavne make-upi, púdre, korekčné ceruzky či tyčinky na pery.
Produkty Avene, ktoré sa starajú o pleť a telo som odskúšané už mala a doma vlastním nejdem ich produkt, no zatiaľ som nemala otestované produkty z ich sekcie korektívneho make-upu.
Nakoľko produkty starostlivosti o pleť a telo mi veľmi vyhovujú a sama na vlastnej koži som objavila blahodarné účinky termálnej vody Avene, chcela som sa presvedčiť o tom, či aj ich dekoratívka je tak kvalitná, tak účinná a proste tak dobrá.

Vybrala som si preto produkt, ktorý používa zrejme každá žena bežne, denne.
Je to tekutý krycí make-up.
Popis produktu v skratke :

Zakrýva mierne nedokonalosti a zjednocuje farbu pleti.


Áno, tento make-up nespadá do skupiny úplne krycích, čo je dobre pretože po jeho nanesení nepôsobí Vaša pleť ťažko a umelo.
Pre mňa ako bleduľku je super i to že ich odtieň 01 mi perfektne sadne a jeho zloženie sa navyše dokáže pleti aj dokonale prispôsobiť.
Zloženie tohto make-upu má hneď niekoľko vlastností, ktoré bežne make-upu žiaľ nemajú.

- je vode i potu odolný
- UV ochrana (SPF15) 
- chráni pleť pred starnutím
- zmatňuje
- dodáva pleti prirodzený vzhľad 
- farebne zjednotí vzhľad každej pleti

Ja som s ním absolútne spokojná, spadá síce do kategórie tých možno pre niekoho drahších ale určite sa oplatí do svojej pleti zainvestovať nielen pri starostlivosti o ňu ale aj pri jej líčení.
Do mojej pleti sa akoby vpije a potom je prechod medzi tvárou a krkom, kde sa väčšinou make-up prezradí, na nerozoznanie.
Pleť je po jeho použití napriek zmatňujúcemu efektu vláčna a jemná, nevysušuje.
Je úplne bez parfumácie, čo chválim.
Nezlieza do záhybov ani vrások, odporúčam ho ako pre mladé ženy tak i pre dámy v pokročilejšom veku.
Na obale stojí, ak si preložíme anglický text, že je to fluidový krycí korektor.
Tento popis spĺňa, pretože naozaj dokáže zakamuflovať i kruhy pod očami a natoľko sa pleti prispôsobiť, rozžiariť ju a zjednotiť, že korektor už nemusíte vôbec používať.
Je to vlastne make-up a korektor v jednom.


Zhrnutie :

pleť je po jeho použití vláčna,jemná a zjednotená, menšie nedokonalosti sú prekryté
mám skvelý pocit že mojej pleti dodávam zdravý, dokonalí vzhľad a zároveň je o ňu aj správne postarané


Orientačná cena produktu :  20 EUR




Pár fotečiek pre Vás :







Moja zbierka produktov Avene sa rozrástla a určite sa bude i naďalej, pretože Avene patrí medzi moje obľúbené kozmetické značky na našom trhu






Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára