Domácnosť a bývanie

utorok 26. mája 2015

Ako na krásne obočie a dokonalú pleť

Ahoj

Nanášanie make-upu môže byť niekedy hotová veda, hlavne ak chcete aby bol nanesený naozaj precízne a pleť vyzerala prirodzene bez nepekných vrstiev, ktoré sú do očí bijúce.
Najľahšie a asi najčastejšie je narýchlo si naniesť make-up prstami, no výsledok, hlavne na vonkajšom svetle nie je taký aký by sme chceli, alebo aký sme videli pod žiarovkovým svetlom.
Navyše niektoré make-upi obsahujú maličké čiastočky, voľným okom neviditeľné, ktoré majú na starosti buď krytie alebo žiarivý vzhľad pleti a práve nanášaním prstami o tieto mikročiastočky prichádzame.
Na trhu je nesmierne množstvo špongií, tampónov či najlepšie štetcov.
Ja sama som si make-up donedávna nanášala len prstami prípadne hubkou, ktorú bolo potrebné pred použitím mierne navlhčiť, no zdalo sa mi že pri použití tejto hubky som si musela naniesť viac make-upu pretože hubka ho akoby vpila a na pleti sa ho teda veľa nedostalo.
Kedže sa chcem v make-upe, spôsobe jeho nanášania a celkovo v líčení chcem posúvať stále o level vyššie, rozhodla som sa používať na nanášanie štetec, ktorý si samotný make-up artisti tak chvália.
Volila som štetec, ktorý je pre mňa ako začiatočníka používania štetcov na make-up najvhodnejší, svojou cenou, veľkosťou proste všetkým.

Oriflame má v ponuke nielen skvelú dekoratívnu kozmetiku či starostlivosť o telo a pleť ale aj pomôcky na vlasy či na nanášanie očných tieňov a make-upu.
Cena je viac než vyhovujúca, ja som natrafila na štetec keď bol práve v akcií za cenu okolo 3 EUR, čo je samé uznajte oproti drogériovým štetcom naozaj malá čiastka.
Ale čo ma potešilo ešte viac je, že napriek svojej nízkej cene nespadá do kategórie nekvalitných, umelých, vypadávajúcich štetcov.
Má poctivé štetinky, ktoré naozaj nevypadávajú, neškriabu na pleti a najhlavnejšie je to že make-up sa týmto štetcom rozotiera jedna radosť, pri používaní štetca sa cítim ako prvý umelec, ktorý maľuje na plátno.
Badám i to, že stačí na pleť naniesť výrazne menej make-upu.
Štetec je zrejme s umelých vlákien, teda jeho štetinky no niesu to e-bayové umeliny, ktoré veľakrát stoja málo a za ešte menej stoja v praxi.
Som teda absolútne spokojná a myslím si, že tento štetec bude vyhovovať tak ako začiatočníkom v používaní štetcov na make-up aj pokročilým :)



No a keď je naša pleť už zjednotená a krásna je čas na základ tváre, áno hádate správne, obočie.
Ceruzkou sa dá veľa dokázať, no aj veľa pokaziť a prehnať, medzi pekným doplnením obočia ceruzkou a umelým a nevkusným dokreslením jasne viditeľnej čiary je len naozaj tenká "čiarka" :)
Ak máte dnes tak trendy, husté len mierne upravené obočie máte to vyhraté, vtedy stačí fixaácia a možno trošku farby. 
No ak patríte medzi tie ktorým obočie žiaľ nerastie alebo je riedke je jasné že bude potrebné decentné doplnenie ceruzkou, alebo lepšie a prirodzenejšie tieňom, po ktorom môže nasledovať fixácia a prečesanie obočia.
Či už ste v jednej alebo druhej skupine "obočatých" žien, doťuknutie a zvýraznenie obočia je základ, ktorý robí hádam každá z nás a patrí tak ako k ľahkému dennému líčeniu aj k večernému.
Oriflame má v ponuke novinku z rady, mojej obľúbenej Giordani Gold, ktorá je synonymum luxusu a kvality.
Novinka je prispôsobená blondínkam aj tmavovláskam.
Je to farebný, fixačný gél na obočie, ktorý obočie prečeše, zľahka a veľmi prirodzene zvýrazní a zafarbí.
Predtým, ako predstavil v katalógu Oriflame túto novinku používala som len obyčajný priesvitný gél na obočie, no predtým som si musela obočie zvýrazniť prípadne doplniť tieňom.
Teraz mi stačí tento jeden produkt a obočie mám v priebehu pár minút, možno aj sekúnd dokonalé.
Kartáčik má tvar klasického kartáčiku špirály, nie je na ňom priveľa farby a tak sa nestane že si niekde urobíte popri nanášaní machuľu alebo podobné "nepeknosti".

Produkt som si zaľúbila a používam ho denne pri líčení, nakoľko šetrí čas a obočie vyzerá prirodzene a upravene.
Cena sa pohybuje okolo 5 EUR.

Pár fotečiek pre Vás :





štetec na profesionálne nanášanie make-upu








Fixačný gél na obočie Giordani Gold
( pre tmavovlásky)



Silná dvojka pre základ prirodzene vyzerajúceho vzľadu


Na pleti mám nanesení make-up Oriflame Giordani Gold Age Defying Foundation, nanesení štetcom na make-up Oriflame a obočie mám upravené len fixačným gélom na obočie Giordani Gold od Oriflame



Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára