Domácnosť a bývanie

streda 29. apríla 2015

TianDe Fytomaska na tvár

Ahoj


Maska na tvár je pre mňa skôr výnimočná záležitosť, veľmi veľa krát si vravím že večer si spravím svoj welness večer, viete vaňa, bublinky (pena vo vani, nie šampus), rôzne prípravky ktoré bežne nepoužívam ako peeling na telo a aj maska na tvár.
No vždy hodím rýchlu sprchu a bublinka nad hlavou v podobe tohto všetkého sa rozplynie.

Na testovanie som však od kozmetickej značky TianDe obdržala masku na tvár Komfort a jas.
Tak som ju vyskúšala, ja človek ktorý masky nemá čas alebo nemá chuť používať, je to vždy jedno z toho.
Masky na tvár sú určite dobrým kozmetickým produktom, dokážu s pleťou to čo nejaké vodičky a géliky nie, dokážu pleti dodať množstvo živín i do hĺbky a vyčistiť ju do poslednej nečistoty.
Táto konkrétna maska od TianDe je určená pre problematickú pleť so sklonom k tvorbe akné.

Obsahuje biely íl ktorý ma vysoko absorbčné schopnosti, v kombinácií s rastlinným komplexom odstraňuje znečistenie, hĺbkovo a jemne očistí kožu.
Táto maska pohlcuje prebytok kožného mazu, ktorý je jedným z dôvodov tvorby akné.
Ďalej dokáže :

- stimulovať imunitný systém kože
- regulovať činnosť mazových žliaz
- zlepšiť látkovú výmenu
- má antibakteriálny a hojivý účinok

Pri viacnásobnom použití sa viditeľne zlepšuje textúra pleti a farba tváre,pokožka získava zdravý a svieži vzhľad.

Nakoľko je táto maska v práškovej forme, je potrebné si ju najskôr pripraviť,
Maska sa varí, nebojte sa tento druh varenia zvládne naozaj každá "žienka domáca".
Je to podobné akoby ste si varili ovsenú kašu.

Stačí si lyžičku suchej zmesi zaliať teplou a prevarenou vodou, miešať zhruba 10 minút, kým sa Vám nevytvorí hustejšia masa.
Potom si masku stačí naniesť na dobre vyčistenú pleť, aby účinné látky mohli prenikať naozaj do hĺbky.
Samozrejme masku nechajte trošku vychladnúť po jej uvarení, aby nevznikli na pleti popáleniny alebo jazvičky.
Masku na tvári nechajte pôsobiť 15-20 minút.

Po jej nanesení som mala na pleti zvláštny pocit, nakoľko táto maska bola naozaj hustejšia nie ako rýchle gélové masky.
Odstrániť šla trošku ťažšie, nakoľko sa po tých 20 minutách akoby trošku zaschla na pleti.
Po jej odstránení som mala na pleti pocit akoby pleť naozaj znovu dýchala, maska pleť vyčistila do hĺbky, no mala som aj nepríjemný ťahavý pocit, čo má za dôsledok to, že maska má sťahujúci a odmasťujúci účinok.
Moja pleť možno nie je až natoľko mastná a preto ju táto maska nadmerne vysušila.
Nejaký ten pupáčik, ktorý som na pleti mala bol vysušený.

Nevýhodou tejto masky je pre nás "lenivejších" to že je okolo nej potrebné viac krokov, viac príprav, nie je to maska ktorú si vytlačíte do dlane z tubičky, necháte pôsobiť a odlúpnete alebo opláchnete.
Nie vždy sa mi chce ju variť, čakať kým vychladne, čakať kým pôsobí, následne hydratovať pleť a podobne.
Preto si ju väčšinou "varím" ak mám viac času, alebo keď si niečo dobrého varím.
Po dlhodobejšom používaní výsledky môžu byť také ako opisuje výrobca, nakoľko po prvom použití boli tiež identické, no ja som ju doposiaľ použila dva krát.


Čo sa mi však najviac páči je, že už samotný prášok vonia krásne po harmančeku, akoby ste si vysušili kvety harmančeka a nechali ich vysušiť.
Tomuto vravím čistá vôňa prírody.
100% prírodné zloženie
Cena : 4,40 EUR 
Obsah balenia : 20g
V ponuke ešte fytomaska na tvár regeneračná s alginátom a fytomaska na tvár multivitamín.

Pár fotečiek pre Vás :













Kozmetiku TianDe nájdete na www.kozmetika-tiande.sk
FB Fanpage môjho blogu nájdete ako Meggin svet kozmetiky a vizáže




Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára