Domácnosť a bývanie

streda 8. apríla 2015

Sleek EYE & Cheek Palette

Ahoj

Dekoratívnu kozmetickú značku Sleek už určite aj prostredníctvom môjho blogu dobre poznáte, taktiež aj e-shop Stayunique.sk, ktorý sa sústreďuje výhradne na predaj tejto skvelej kozmetiky.
E-shop sa v poslednom čase neustále viac a viac rozvíja, neustále tu nájdem novinky značky Sleek, ktoré ma vždy vedia dostať do stavu blaženosti, stavu ktorý nazývam SLEEK Time.


Tentokrát Vám priblížim jeden zo Sleek bestellerov tohto e-shopu.
Je ním paletka na oči a líčka - Eye & Cheek Palette, v odtieni - Dancing Til Dusk

Táto doslova multifunkčná paletka sa stala hitom nielen tohto e-shopu ale aj mnohých žien po celom svete, bloggeriek či módnych ikón, prečo by aj nie, keď v šikovnom a estetickom balení, ktoré sa do Vašej kabelky zaručene vmestí sa ukrýva všetko čo pre zvýraznenie Vašich očí a tváre potrebujete.
Paletka Dancing Til Dusk obsahuje 4 očné tiene, ktoré sú skôr v zemitých, hnedých odtieňoch, takže vytvoriť krásne, natural denné líčenie nebude problém.
Ja osobne sa počas bežného dňa a asi môžem s kľudným svedomím napísať aj pri večernom líčení držím práve týchto hnedých, zemitých odtieňoch.
Samozrejme, paletka je vyskladaná tak aby každý očný tieň k sebe "pasoval" a myslím si že táto konkrétna paletka Dancing Til Dusk je vhodná naozaj pre každý typ ženy.
Očné tiene sú ako som už spomínala v hnedých odtieňoch, z toho sú tu dva matné a dva trblietavé.
Okrem očných tieňov sa tu nachádzajú dve farby na líčka, musím však byť úprimná a priznať sa že očné tiene mi vyhovujú oveľa, oveľa viac, farby na líčka majú skvelú pigmentáciu čo je u Sleek podľa mňa už taká samozrejmosť pri všetkých ich produktoch, ale na moju bledú pleť sú možno
trošku prisilné.
Aspoň ja musím pracovať s ich nanášaním naozaj opatrne aby som nevyzerala ako ten indián.
Jedna farba je ružová, ktorú používam skôr na líčka a druhá farba je povedala by som tehlová, no nie je typicky nepríjemne oranžová, je zamatovo hladkej textúry a je to naozaj farba ktorá nevyzerá na pleti nejak umelo. Túto tehlovú farbu používam skôr na kontúrovanie lícnej kosti.
Celkovo mi paletka vyhovuje, očné tiene sú pre mňa top, ako textúrou, výdržou a pigmentáciou tak aj samotnou škálou farieb, farby na líčka sú tiež skvelé, pigmentácia závidenia hodná, neprášia sa len na mňa sú až príliš "silné".
Paletka obsahuje aj dva aplikátori jeden obojstranný na očné tiene a jeden so štetinkami na aplikáciu farieb na líčka.
Aplikátor na očné tiene z tejto paletky využívam dosť často, ak si svoju paletku beriete so sebou " do sveta" nebudete mať problém si svoje očné tiene naniesť kedykoľvek a kdekoľvek, zároveň precízne.
Aplikátor farieb na líčka, ktorý sa v tejto paletke nachádza by som používala skôr na menšie úpravy počas dňa, nakoľko je dosť malý a úzky a samotné nanášanie tak nemusí byť pre každého týmto štetcom vyhovujúce. Mne osobne sa s týmto malým štetcom dosť ťažko farby nanáša dostratena, preto ho skôr odporúčam na pocestné, denné make up úpravy.



Môj extra typ :

Farby na líčka sa dajú použiť aj ako očné tiene, konkrétne tehlová farba na líčka vytvorí na oku krásny vzhľad a s čiernou alebo tmavo hnedou očnou linkou vie urobiť divy.
Určite to stojí za vyskúšanie milé dámy a slečny.

Paletku 4 očných tieňov a 2 farieb na líčka si môžte zaobstarať ešte v ďalšej  farebnej kombinácií.
See You at Midnight - tmavé modré a fialové očné tiene, farby na líčka Pomegranate a Antique.


Cena - 11,99 EUR.

Balenie obsahuje aj zrkadielko :)


Priamy odkaz na paletky Sleek nájdete priamo TU









Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára