Domácnosť a bývanie

nedeľa 18. januára 2015

Ziaja Manuka Tree

Ahoj

Dnes Vám prinášam článok o kozmetike, ktorá sa dá opísať troma slovami - kvalita, cenová dostupnosť a účinnosť.
Ide o mnohými ženami milovanú značku ZIAJA.
Ja som mala to šťastie a v ich súťaži na FB som vyhrala celú sadu starostlivosti o mastnú a zmiešanú pleť - Manuka Tree purifying.
Jeho hlavnou zložkou výťažok z listov manuka.
Strom manuka rastie v Australii, Tasmanii a na Novom Zélande.
Olej získavaný z jeho aromatických listov má antimikrobiálne, antimykotické, protialegrické a protizápalové účinky.
Myslím si že je to dosť dôvodov dať mu šancu pri problematickej, aknóznej pleti.
Moja pleť je skôr zmiešaná, a akné sa mi tvorí jedna radosť, je potrebné jej venovať naozaj maximálnu starostlivosť aby akné neprepuklo do nepekného štádia po celej tvári.
No zároveň je moja pleť po umytí a striedaní tepla a zimy vysušená, preto mi nesadnú všetky prípravky na liečbu či zmiernenie akné, takmer všetky prípravky určené na tento typ problému pokožku hlavne vysušujú, vysušia síce akné, no zároveň aj celú pokožku tváre čo vôbec nechcem.
Tento rad prípravkov ma však v tomto smere milo prekvapil, je síce určený na mastnú, zmiešanú a problematickú pleť, no nespôsobí celkové vysušenie celej pokožky tváre, vysušuje len to čo má (akné), akoby mal v sebe malý radar na akné, ktorému nechce dať šancu :)

Hlavné zložky výťažku listov manuka sú -
- alantoín
- aktívna anti-ageing báza
- AHA - a-hydroxy kyseliny 
- antileukine 6

Ako prvým začnem základom krásy našej pleti a to hĺbkovým čistením - peelingom
Manuka Tree má v svojej ponuke tejto rady celkovo 5 produktov, ktoré do seba jednotlivo zapadajú a dopĺňajú sa.
Manuka Tree hĺbkovo čistiaci pílingový krém, je určený na hĺbkové čistenie pleti, má astringentné   ( sťahujúce ) účinky a exfoliačné ( odlupovacie ) vlastnosti.
Redukuje nedokonalosti pleti, zabraňuje tvorbe čiernych bodiek, prečisťuje póry a pripravuje pleť na ďalšie kozmetické ošetrenie.
Ja tento peeling používam približne dva až tri krát do týždňa.
Musím povedať že tak ako s celou radou aj s ním som veľmi spokojná, nie je taký príliš "hrubý" k mojej pleti. Malé modré čiastočky sú dostatočne jemné k pleti a nedráždia ju. Je hustejší a má príjemnú vôňu, sada Manuka Tree má naozaj vkusnú, čerstvú vôňu, ktorá vo mne evokuje vôňu prírody a čistoty.
Pleť po jeho použití nie je podráždená a je dôkladne prečistená, po pravidelnom používaní sa zápaly ktoré vedú k samotnému akné (pupáku) tvoria výrazne menej a čierne bodky taktiež.
Použitie je jednoduché, rozotrieť krém v rukách a naniesť krúživými pohybmi do vlhkej pleti, následne opláchnuť.
Balenie 75ml.
Tento krémový peeling je vhodný pre mastnú a zmiešanú pleť ale aj pre pleť normálnu.






Zostaneme ešte pri čistení a umývaní našej pleti.
Ako druhý produkt z rady Ziaja Manuka Tree Vám ukážem Normalizujúci čistiaci gél, vhodný pre mastnú a zmiešanú pleť.
Tento čistiaci gél neobsahuje mydlo, čiže nevysušuje našu pleť.
Pleť skvele čistí do dokonalosti, upokojuje podráždené miesta a začervenania pleti, hydratuje a zjemňuje epidermis, pleť je po jeho použití pripravená na ďalšiu kozmetickú starostlivosť.
Gél je jemný a priesvitný na pleti pekne rozpení a ide ľahko zmyť vodou.
Pleť bola po jeho použití jemná a vláčna.
Začervenané miesta boli skľudnené a menej výrazné.
Balenie je veľmi praktické s pumpičkou, ktorá funguje na spôsob open/stop takže sa Vám nestane že nejakým omylom sa Vám počas prenášania v kozmetickej taštičke stlačí a obsah prepustí všade naokolo.
Balenie 200ml.




Tretím produktom z výbavičky Manuka Tree Ziaja je Čistiace - astringentné pleťové tonikum.
Čistí pleť a kompletizuje odstraňovanie make-upu, redukuje rozšírené póry, upokojuje prejavy akné, pripravuje pokožku na ďalšie kozmetické ošetrenie.
Obsahuje organické kyseliny s jemne exfoliačným pôsobením.
Tento prípravok odporúča výrobca nastriekať na vatový tampón a následne dočistiť pleť, no ja ho môžem striekať na vatový tampón koľko chcem, stále mám pocit že na vatovom tampóniku nič nie je a úprimne na pleti tiež nie keď ním prejdem po pleti, preto som sa rozhodla používať ho takým spôsobom, že si ho priamo nastriekam na tvár a potom prejdem pleť suchým vatovým tampónom, takto sa mi samotné tonikum aj lepšie vsiakne do pleti a moja pleť má z neho proste väčší úžitok.
Na pleti nezanecháva lepkavý alebo sťahujúci pocit, pleť je po ňom jemná a zvláčnená, póry sú okamžite zúžené a pleť je dokonale dočistená od make-upu.
Používam ho každý večer, keď si pleť klasicky odlíčim svojim odličovačom, prichádza na rad práve Ziaja pleťové tonikum. Malo by sa používať i ráno, no to sa mne nie vždy podarí dodržať.
Páči sa mi, že i napriek tomu koľko si ho na pleť nastriekam neubúda z neho raketovou rýchlosťou.
Balenie má 200ml a je s praktickým rozprašovačom.



Tak a teraz už prechádzame k dennému krému Ziaja Manuka Tree.
Tento krém má hneď niekoľko výhod, obsahuje hĺbkovo čistiace aktívne zložky (manuka, zinok, kyselina oleanolová), hĺbkovo hydratujúce zložky (biologická soľ kyseliny hyaluronovej, hnedá riasa), ochranné a korekčné aktívne zložky (fotostabilne UVA/UVB filtre, vyhladzujúci a vyrovnávací pigment).
Redukuje nedokonalosti pokožky, reguluje činnosť mazových žliaz, znižuje mastenie pleti, poskytuje matujúci efekt, redukuje čierne bodky a zabraňuje ich následnej tvorbe, upokojuje podráždenia, hydratuje a zvláčňuje, vyrovnáva odtieň pleti.
Tento krém je naozaj malý/veľký zázrak od Ziaja.
SPF 10 čiže ochrana pleti pred slnečním žiarením je skvelá, nie každý krém vyvinutý pre problémy s akné zároveň myslí aj na túto ochranu pred slniečkom.
Je vhodný naozaj na každodenné použitie, ja ho používam ráno po očistení pleti, následne používam make- up, pretože tento krém je možné použiť i pod make-up, nedrobí sa a make-up s ním dokonca by som povedala celkom pekne drží.
Takže to je u mňa veľké plus, môžem pleť nalíčiť a zároveň ju uzdravovať.
Pekne hydratuje i suchšiu pleť a sám nevysušuje no ani nemastí pleť.
Má ľahkú konzistenciu, dobre sa roztiera a do pleti sa takmer okamžite vpije.
Balenie klasické s vrchnáčikom, 50ml.


Radu dovára posledný produkt a to je nočný krém Manuka Tree.
Jemný exfoliačný, hydratačný nočný krém s 3% kyselinou mandľovou.
Účinnosť, hĺbkovo čistiace aktívne zložky :

- anti-aknózna, exfoliačná kyselina mandľová
- antibakteriálny výťažok manuka listov
- astringentný, upokojujúci glukonát zinku

Redukuje čierne bodky a zabraňuje ich novému vzniku, redukuje rozšírené póry a prejavy akné, odlupuje odumretú vrstvu pokožky a regeneruje ju bez spôsobenia podráždenia, zosvetľuje farebné rozdiely pleti spôsobené slnkom a zápalmi.

Tento krém ma prekvapil svojou ľahučkou gélovou konzistenciou.
Naozaj rýchlo sa vstrebáva do pokožky a vyživuje ju, narozdiel od iných prípravkov proti akné, Manuka vytvorila rad ktorý pleť dokáže naozaj zhydratovať, najviac vyditeľná hydratácia je práve pri tomto produkte, ráno je pleť skľudnená bez začervenaní a podráždení, navyše je jemná a vláčna.
Balenie 50ml, klasické s vrchnáčikom.






Jediné čo by som vytkla je to, že túto radu som nevidela v drogériach, proste nie je bežne k zohnaniu, jedine ak si ju objednáte prostredníctvom internetu v e-shopoch.
Čo je veľká škoda, pretože niektoré produkty už pomaly ale iste dochádzajú a chcem si poriadiť aj ďalšie balenia, kedže moja spokojnosť s nimi nemá konca kraja.
Produkty rady Manuka Tree Ziaja by som zhrnula ako účinné, príjemne voňajúce a prekvapivo hydratujúce napriek ich zameraniu na mastnú a zmiešanú pleť.
Po pravidelnom používaní a dopĺňaní jednotlivých produktov do seba vidím zlepšenie stavu pleti, takže som v konečnom dôsledku veľmi rada, že som konečne niečo vyhrala a bolo to niečo čo mi aj skvele poslúžilo a pomohlo k lepšiemu vzhľadu mojej pleti.


A čo Vy, taktiež obľubujete kozmetiku značky Ziaja ?





Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára