Domácnosť a bývanie

utorok 6. januára 2015

Trendovo.sk a moje nové čižmy

Ahoj

Topánky, kúsok ktorý patrí do každodenného outfitu a ktorému žiadna žena nepovie nie.
Do môjho botníka pribudol nový kúsok, ktorý mi okamžite padol v ponuke e-shopu TRENDOVO do oka.
Topánky majú v dnešnej dobe mnoho podôb, niektoré dokonca až nenositelné podoby, no každá žena si musí vybrať ten svoj kúsok, ktorý bude milovať.
Ja som dá sa povedať topánkový maniak, mám doma topánky na platforme, opätku, bez opätku, nad kolená, pod kolená, kotníkové, kožené či semišové, mám ich proste dosť a to sa bavíme o zimných modeloch ( u mňa tzv. kolekcia do nečasu, čož je čas od jesene do jari ).
Mám aj klasické gumáky, ktoré sú na jeseň, do mokrého a sychravého počasia ako stvorené, kedže ich údržba je jednoduchá, stačí pretrieť vlhkou handričkou.
No čižmy, ktoré sú vlastne taká kombinácia gumákov a čižiem som v mojom botníku donedávna nemala.
Preto som si musela nejaké zaobstarať.
Kamenné obchody sú síce plné rôznych kúskov, ale nie každý má vždy čas na to obehať všetky obchody v meste, preto som si zvolila možnosť internetového obchodu.
Topánky - čižmy, ktoré Vám dnes ukážem sú z internetového obchodu trendovo.sk, tu garantujú v prípade ak sa rozhodnete tovar zmeniť alebo vrátiť 100% spokojnosť, do 14-dní od prevzatia tovaru tak môžte spraviť a to aj bez udania dôvodu.
Na stránke je aj prehľadná tabuľka veľkostí a možnosť sledovania objednávky.
Tovar je zasielaný donáškovou službou GLS , čo je vyhovujúce pretože nemusíte nikam chodiť.
Navyše ich ponuka topánok je naozaj pestrá a široká, či už veľkostne alebo štýlovo.
Okrem topánok si tu môžte zakúpiť za priaznivé ceny aj kabelky a doplnky, takže si môžte vyskladať polovičku svojho outfitu.
Poštovné a balné je v sume 3,99 eur, no pri nákupe nad 45eur ho máte zdarma, ako u väčšiny e-shopov.
Spôsob platby na dobierku alebo prevodom na účet.
Tovar si môžte vyzdvihnúť aj osobne a zasielajú ho aj do zahraničia.
To bolo o e-shope www.trendovo.sk v skratke všetko, pre tých ktorý ho ešte nepoznajú.

Prejdime k už k tým mojim krásnym, novým gumáko-čižmičkám.
Predná časť ako aj podpätok a podrážka sú gumené, ako klasické (kvalitnejšie) gumáky, gumená časť má čiernu farbu a guma je naozaj kvalitná, nie ako gumáky ktoré poznáte napr. od číňana za 5 evri :)
Zhruba od členkov sú čižmy z takej akoby semišovo, nepremokavej tvrdenej brúsenej kože.
Naozaj tento materiál neviem nazvať pravým menom, má to všetko čo popisujem vo vete vyššie.
Zvnútra je táto časť nepremokavá, čo myslím si je aj zvonku.
Čižmy sú trošku tenšie a niesu zateplené, preto by som ich odporúčala "venčiť" skôr v jesennom, mokrom období alebo na jar, kedy Vám v nich nebude ani teplo ani zima.
Dajú sa síce nosiť aj v tomto mrazivom období, ale je potrebné si dať naozaj hrubé ponožky, také tie na spanie.
Topánky vôbec nepremokajú a ľahko sa ošetrujú, hlavne ich gumáková časť.
Gumáková časť je ozdobená dvoma nápaditými prackami, čo dodáva topánke nevšedný vzhľad.
Podrážka je pevná a má dobré drážky, takže sa v nich nepošmyknete a pohodlne sa Vám v nich bude kráčať.
Opätok je nižší, a plný čo je super, pretože postave jemne polichotí ale nebude Vás obmedzovať v chôdzi po nerovnom povrchu, však poznáte niektoré slovenské chodníky.
Zapínanie je na zips, ktorý je na čižmách z bočnej strany a začína sa od členkov, kde končí gumáková časť obuvi, zips funguje ako má.
Vrchná časť má tmavo modrú farbu, ktorá pôsobí luxusným a trendy dojmom.
A čomu sa veľmi teším, je to že topánky ktoré bežne nosím majú veľkosť 38, takže podľa veľkostnej tabuľky na e-shope som si objednala taktiež veľkosť 38 a perfektne mi sadli.


Detail pracky, ktorú spomínam v texte vyššie



tu je vidieť naozaj decentný a pohodlný podpätok na čižmách


mám rada svoje nové topánočky, vyberte si aj Vy zo širokej ponuky e-shopu www.trendovo.sk


čižmy zvnútra


nasledujúce fotky trošku farebne skresľuje západ slnka, topánky sú v kombinácii čierno-modrej


na nohe nepôsobia macato, pretože majú zúženú prednú časť


sú ľahko kombinovatelné, viem si ich predstaviť aj s úzkymi tmavými riflovými nohavicami, bielou košeľou a niečim ľahkým prehodením na vrchu, čo je skôr outfit na jarné obdobie







Ak aj vy hľadáte topánočky a neviete ktorý e-shop je spoľahlivý a má najširšiu ponuku obuvi, kabeliek a doplnkov za prijateľné ceny, omrknite e-shop s trendy vecičkami www.trendovo.sk

Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára