Domácnosť a bývanie

utorok 6. januára 2015

Prírodná kozmetika od Eriky - konopná zubná pasta

Ahoj

Ako už iste dobre viete, handmade kozmetika od Eriky patrí medzi moje obľúbené, pretože tu mám vždy istotu prírodného zloženia, kvality a účinnosti.

Inak tomu nebolo ani pri prírodnej zubnej paste, samozrejme poznám účinné zubné pasty z lekární alebo drogérii, no vždy je ich účinnosť podložená zložením, ktoré je neraz viacmenej chemické a plné umelých látok, ktoré pre naše telo niesu práve najlepšie.
U zubnej pasty od Eriky sa zloženia zubnej pasty nebojím a viem že tu chemikálie svoje miesto nemajú.
Zubné pasty ktoré má Erika v ponuke obsahujú vo veľkej miere bylinné zložky, sódu bikarbónu, stéviu, himalájsku soľ a čo je hlavné neobsahujú žiadne konzervačné látky ani farbivá.

Moja voľba padla na Konopnú zubnú pastu, ktorá chráni pred vznikom kazov, zápalov v dutine ústnej a paradentózy.
Zároveň osviežuje dych, ošetruje jazyk a sliznicu ústnej dutiny, obmedzuje krvácanie ďasien a citlivosť zubných krčkov.

Čiže pasta môže byť aj veľmi dobrá prevencia pred vznikom rôznych, nepríjemných "chorôb" ústnej dutiny.

Moja skúsenosť s touto pastou 

V prvom rade Vám napíšem o jej najväčšej zvláštnosti, je slaná.
Chvíľku mi trvalo kým som si na jej slanú chuť zvykla, no po dlhodobejšom používaní mi táto chuť aj celkom akoby "zachutila" .
Z dôvodu že je slaná, je každému hneď jasné jej obsah soli.
Soľ moje zuby v tej paste vybielila, čo pasta v popise nesľubuje, takže to bol príjemný plus.
Je hustejšia a má príjemnú, bylinkovú vôňu, možno v nej cítim trošku mäty, ale to je len môj "ňuch" a možno sa mýlim.
Balená je v tégliku, 50ml za cenu - 2,50 eur
Z tégliku si pastu nevieme vytlačiť ako sme zvyknutý pri klasických zubných pastách, no ja som si našla svoju fintu a pastu si zubnou kefkou z tégliku akoby naberiem a je to v poriadku, čiže v balení nevidím nevýhodu.
Krvácanie ďasien, s ktorým som mala mierne problémy je odstránené, čo bol hlavný dôvod výberu tejto zubnej pasty u mňa, takže moje očakávania splnila.
Kedže splnila úlohu obmedzenia krvácania ďasien, verím tomu že spĺňa aj ostatné ošetrujúce účinky.




Kozmetika handmade od Eriky znovu pomohla a stále dôverujem tejto kozmetike viac a viac.
A čo Vy, milé moje čitateľky, taktiež má kozmetika od Eriky cenné miesto vo vašej domácnosti ?

Ponuku kozmetických produktov od Eriky nájdete na stránke www.erikab.infoblog.sk


zubná pasta je natoľko hustá že ani po otočení téglika s jej obsahom sa nevyleje, to je kvalitka však?! :)



zubná pasta v sebe obsahuje maličké zrniečka, ktoré sa počas umývania zubov trením rozpustia






Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára