Domácnosť a bývanie

utorok 13. januára 2015

Nutrieeze - tuhý kondicionér

Ahoj

Dnešný článok bude venovaný našej korunke krásy, čiže vlasom.
Ako hádam už každá z nás, aj ja som vyskúšala veľmi veľa vlasových prípravkov, rôzne značky, textúry, proste všetko.
No do rúk sa mi dostal nezvyčajný tuhý kondicionér, v bežných drogérkách som si dokonca podobný produkt ani nevšimla.
Ja ho mám zo stránky BioBeauty.sk

Tento kondicionér sa od ostatných líši svojim tvarom, zložením a textúrou, vlastne sa líši dosť vo veľkej miere vo všetkom od iných kondicionérov na vlasy.
Práve to bol faktor, prečo som ho tak veľmi chcela vyskúšať, jeho jedinečnosť.
Najskôr Vám v skratke popíšem čo sľubuje výrobca a zloženie tohto tuhého "zázraku":)

Ukrýva v sebe z veľkej časti organické zložky ako sú bambucké maslo, argánový, mandľový a jojobový olej, kombinácia éterických olejov pomaranča červeného, ylang-ylangu a ópia.
Toto zloženie spolu dokáže vlasy hydratovať do hĺbky a to už po prvom použití.
Kombinácia éterických olejov vlasy krásne prevoňia.


Moja skúsenosť s tuhým kondicionérom Soaphoria Nutrieeze 

Ako prvý zhodnotím jeho obal, je zabalený v priesvitnom, akoby darčekovom balení s rozkošnou červenou mašličkou, ktorou je balenie zároveň uzavreté.
Pri nanášaní sa zmení z tuhého stavu na takú redšiu olejovú konzistenciu, ktorá sa do vlasov naozaj vpíja.
Mne osobne vonia najviac po citrusových plodoch.
Je to svieža, krásna vôňa ktorá drží na vlasoch aj po zmytí.
Čo sa týka účinkov, po prvom použití na vlasoch badám mierny rozdiel, vlasy sú jemnejšie, mäkšie a celkovo menej vysušené.
Po pravidelnom používaní sú vlasy zhydratované, poddajnejšie a zocelené.
Takže s jeho účinkami som jednoducho spokojná.
Jediné čo by som mu možno vytkla, ak by som mala byť naozaj kritická je to že jeho nanášanie je trošku nepraktickejšie ako pri bežných kondicionéroch ktoré jednoducho nanesiete na dlaň a zapracujete do vlasov.
Ja si ho vždy najskôr nanesiem na ruky ako klasické mydlo a potom nanášam na vlasy, odporúča sa však ho premasírovať s vlhkými vlasmi, tak či tak vytvorí sa vyživujúca a regeneračná emulzia,ktorú necháme pôsobiť 2-5 minút, no pre naozaj "wow" efekt ho môžte nechať pôsobiť aj dlhšie, vlasy to znesú, následne opláchneme klasicky, vlažnou vodou.

Cena tuhého kondicionéru (55g) je rovných 5 EUR.
Cena je podľa môjho názoru primeraná kvalite a účinkom produktu, navyše vydrží dosť dlho, nakoľko jeho zloženie je skôr mastnejšie, na olejovej báze stačí ho naniesť máličko.
Produkt nájdete priamo TU


Tuhý kondicionér značky SOAPHORIA odporúčam ženám, ktoré trápia suché, lámavé a poškodené vlasy, ale aj pre normálne vlasy, ktorým dodá výživu.






A čo Vy milé dámy, slečny poznáte tuhý kondicionér, skúšali ste ho už, aké sú Vaše skúsenosti ?



Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára