Domácnosť a bývanie

piatok 9. januára 2015

Cristian Lay- podkladová báza Basic Carees

Ahoj

Vítam Vás pri čítaní dnešného článku, ktorý je na mojom blogu vďaka spolupráci s NIELEN kozmetickou značkou Cristian Lay .
Na zrecenzovanie a teda odskúšanie mi zaslali dva produkty, podkladovú bázu, ktorej sa budeme venovať dnes a CC Krém na ktorého článok sa môžte čoskoro taktiež tešiť.
Prečo v úvode uvádzam o značke Cristian Lay že je NIELEN kozmetická ?
Myslím si že trošku histórie a teórie značky na úvod nezaškodí, hlavne ak chceme vedieť čo a odkiaľ pochádza aby sme to s kľudným svedomím a vedomím mohli používať či nosiť.
Cristian Lay, už samotný názov pôsobí veľmi honosne a vznešene a také sú aj ich produkty.
Táto Španielska značka pôsobí na trhu už od roku 1981 a za ten čas si vybudovala svoj post v 19 krajinách sveta, tu však nekončí a naďalej sa úspešne rozrastá a ja im v tom úprimne držím palce, pretože zažiť pocit z ich produktov či už kozmetických alebo šperkov, ktoré vyrábajú si zaslúži každý na tomto svete, bez ohľadu veku, skupiny a pod.
Ako ste si teda všimli, okrem kozmetiky vyrábajú aj šperky, tu je ich ponuka naozaj veľmi pestrá, nájdete tu bižutériu, striebro, hodinky, zlato, naozaj doplnky na každú príležitosť a pre každého.
Prezerala som si ich šperky trošku obozretnejšie a musím povedať že nejeden kúsok mi padol do oka natoľko že som ho už v mysli kombinovala s outfitom.
Čo je mi veľmi sympatické na tejto spoločnosti je aj fakt, že majú vlastnú výrobnú sieť, čiže šperky ako aj kozmetické produkty si vyrábajú sami, podľa svojich predstáv a prísad.
Predaj šperkov a kozmetiky funguje na princípe katalógového predaja ( na spôsob Oriflame či Yves Rocher ), takže ak máte o ich produkty záujem musíte si vo svojom okolí nájsť svoju poradkyňu krásy a objednávať priamo u nej, aktuálne katalógy si môžte pozrieť aj na internete, určite Vám nechám odkaz na konci článku.
Prípadne ak Vás ich šperky a kozmetika naozaj nadchnú ( o čom nepochybujem ) môžte sami začať s predajom ich produktov, ako sa pripojiť k predajcom produktov Cristian Lay nájdete na stránke.
Čo sa kozmetiky týka, v ponuke nájdete parfémy, telovú kozmetiku, pleťovú starostlivosť a samozrejme aj dekoratívnu kozmetiku, ktorá m mimochodom veľmi zaujala, nakoľko má zaujímavý dizajn a prijateľné ceny.

Teraz prejdeme už k samotnému produktu, ktorý som mala možnosť vyskúšať doslova na vlastnej koži.
Podkladová báza Cristian Lay - Basic Carees 
Balenie je veľmi nadčasové by som povedala, pôsobí ako sklenný obal, no je to plast, čo je výhoda, pretože nie je natoľko ťažký ako keby bol naozaj z toho skla.
Obsah tohto nevšedného obalu v sebe skrýva 15ml podkladovej bázy, ktorá je vhodná na všetky typi pleti a pre všetky vekové kategórie.
Konzistencia tejto bázy je hustejšia, no veľmi ľahko sa nanáša vďaka svojej odľahčenej (našlahanej) konzistencií.
Báza má silikónový základ, ako takmer každá podkladová báza ktorá robí ultra hladký finish.
Čo ma veľmi potešilo bolo to, že táto podkladová báza nie je parfumovaná, to mi vyhovuje, pretože zbytočné prídavky parfumov môžu pleť vysušovať.
Báza nesie v názve aj odkaz - base alisante express, čiže vyhladzujúci podkladový express.
Toto môžem potvrdiť, báza sa mi na pleti krásne rozplinula a veľmi rýchlo moja pleť dosiahla hladký, vyhladený povrch.
Na pleti vytvorí jemný, hladký film, čoho dôsledkom je pleť tak jemná ako "detská prdelka", navyše som badala aj vyplnenie jemných kontúr alebo vrások.
Je však potrebné si pri nanášaní dávať pozor, stačí naniesť naozaj maličké množstvo a do pleti ho poriadne zapracovať aby sa nestalo, že sa make-up bude na pleti nebodaj zhrudkovať alebo šúpať.

Takže načo je táto báza vlastne dobrá? Prečo by ste si ju mali zakúpiť ?

- MAKE UP drží dlhší čas bez pravidelných úprav a prepudrovania sa
- pleť žiari a je jemná 
- drobné vrásky, jazvičky po akné sú vyhladené a vyplnené
- pleť je chránená pred voľnými radikálmi 
- báza Vám vydrží naozaj dlho, vďaka svojej konzistencií jej stačí použiť naozaj minimum

Zaujímavosti o podkladovej báze Cristian Lay :

- obsahuje PMMA a kysličník kremičitý, tieto látky vytvárajú na pleti hydratačný a ochranný film 
- obsahuje púder s hodvábnou konzistenciou, ktorý vytvára zjemňujúci a lubrifikačný efekt
- obsahuje duté perličky s absorbčnou schopnosťou, ktoré vstrebávajú desaťnásobok objemu prebytočného mazu a potu ( matný efekt )


Cena tejto bázy uvedená v katalógu je 450kč ( zhruba 14eur ), no dnes keď som si opäť prehliadala stránku Cristian Lay našla som túto bázu v AKCIÍ za nejakých 270kč, takže šup šup milé dámy na stránku www.cristianlay.com/cz/

Preklik na katalógy CL - katalógy CL






Produkt je precízne zabalený, k produktu je pribalený aj príbalový letáčik



Nevšedný obal Vás ihneď zaujme



Báza je bezfarebná a nadýchaná


Dokáže krásne splynúť s pleťou a vytvoriť tzv. neviditeľný dokonalý efekt


Love my Cristian Lay 

Verím, že ste sa opäť dozvedeli niečo nového, možno ste spoznali novú značku a možno nový produkt, tak či tak, chcem poukázať na to, že táto recenzia i napriek spolupráci nie je žiadnym spôsobom skreslená a napísaná výhradne pre spokojnosť značky, je to môj postoj k produktu ničím neovplivnený.


Dočítania čoskoro
Meggi




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára