Domácnosť a bývanie

streda 21. januára 2015

Cristian Lay - CC krém

Ahoj

Milí moji čitatelia, dnes Vám prinášam opäť článok v ktorom Vám čo to prezradím o produkte značky Cristian Lay, ale ak ma už dobre poznáte, predsa len to nebude iba " čo to " ale úplne všetko.
O tejto značke som sa na mojom blogu už zmieňovala pri recenzií na ich hodvábnu podkladovú bázu.
V tomto článku sa dočítate aj informácie o značke a ich výrobkoch, ktoré majú v ponuke.
No dnes tu mám produkt, ktorý iste každá žena využíva alebo aspoň vlastní.

Nie, nie je to make-up ako taký ale CC Krém, ktorý však môžte prípadne použiť aj ako podkladovú bázu, týmto spôsobom som ho ja však ešte neskúšala, pretože mi úplne stačí sám o sebe.
Tento produkt v sebe spája kozmetické ošetrenie pleti a jej prekrytie a zdokonalenie.
Veľa žien v tejto dobe nestíha to čo by možno chcela, nespí toľko koľko by bolo treba a povedzme si úprimne, nestravuje sa tak ako by bolo vhodné.
Časom však na nás doľahne únava, ktorá sa odzrkadlí najskôr a najviac viditeľne aj na našej pleti, no produkt Cristian Lay - CC krém dokáže tieto prejavy únavy dokonale zamaskovať, vďaka svojim pigmentom a zloženiu.
V jeho obale sa kombinuje aj silný účinok proti starnutiu pleti a dokonalý make-up s pigmentovými mikročasticami.

To čo Vás zaujme najskôr je však samotný obal produktu, kombinácia lesklej striebornej časti s jemnou ružovou, ktorá má odlesky, vyzerá akoby ste sa pozerali na skvostnú morskú perlu.
Dávkovanie je formou pumpičky, čo mi vyhovuje, pretože na dlaň si natlačím len naozaj potrebné množstvo prípravku.
Tento CC krém však na Vás nevybehne klasickou hnedkastou alebo žltastou farbou, na moje a Vaše prekvapenie je skôr biely ako krém a obsahuje drobné tmavšie čiastočky, keby som to mala prirovnať k niečomu identickému aby ste si to vedeli predstaviť, tak by som to prirovnala k nejakému ultra jemnému peelingu.
Počas nanášania na pleť sa tieto čiastočky rozplynú a dodajú pleti zdravší vzhľad.
Musím povedať i to, že napriek tomu že to výrobca neuvádza v popise produktu, tak tento produkt pokožku aj pekne hydratuje, aspoň tú moju.
Po jeho nanesení bola pleť zjednotená a mala svieži vzhľad, napriek tomu že má i hydratačné vlastnosti sa nelesknete, vďaka jeho zmatňujúcim vlastnostiam.
Krytie je podla môjho názoru trošku slabšie, možno ženy ktoré majú problémy s akné nebudú až tak spokojné, pretože krytie je skôr stredné ale zas na to že je to "len" CC krém je slušné.
Stále však ide o to aby sme vyzerali čo najprirodzenejšie, pretože milé dámy a slečny prirodzenosť je to čo sa teraz nosí.
A zas keď sa nad tým zamyslím, tak je stále lepšie nejaké to akné len mierne prekryť aby nebolo do očí bijúce akoby sme naň mali dať nejaký hustý make-up, ktorý ho podľa mňa viac zvýrazní a upúta naň pozornosť.
No a pre tie ktoré ste majiteľkami pleti bez akné a máte možno problémy tak maximálne s nerovnomerným tónom pleti, alebo len proste chcete pleti dodať zdravší, krajší vzhľad je tento produkt ako stvorený.
Čo sa týka samotného nanášania, tu som tiež spokojná pretože sa nanáša naozaj ľahko a za pár minút máte pleť žiarivú a sviežu.
Celkovo to zhrniem asi tak, že produkt je to super, no pre tie ktoré proste potrebujú akné prekryť na "neviditeľno" stvorený asi nebude.
Avšak je vhodný pre každé vekové kategórie, vďaka ošetrujúcim a hydratačným zložkám pre mladú pleť a komplexu proti starnutiu aj pre zrelú pleť.
Produkt je vhodný aj ako ochrana pred slnečnými lúčmi, SPF 25.


Ak teda nehľadáte typický oranžový alebo hnedý CC krém určite sa naň mrknite.
Mikročiastočky a pigmenty ktoré obsahuje sa prispôsobia tónu Vašej pleti, ja som bleduľka a sadol mi pekne :)
Zoženiete ho cez svoju kozmetickú poradkyňu CL, alebo na stránke www.cristianlay.com/cz
Cena sa pohybuje okolo 15 EUR ( 450Kč ).











Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára