Domácnosť a bývanie

streda 26. novembra 2014

Sleek - Au Naturel Palette

Ahoj

S veľkou radosťou Vám dnes prinášam článok o paletke očných tieňov Sleek - Au Naturel .
O kozmetickej značke Sleek som počula z mnohých strán a boli t prevažne pozitívne ohlasy , preto som mala nutkanie vyskúšať ich kozmetiku aj ja, ako správna beauty blogerka a maniačka vizážistiky .
Väčšinou kozmetiku Sleek nájdem v zahraničných e-shopoch , no konečne som natrafila aj na slovenský e-shop , ktorý ponúka celú radu produktov Sleek , čo ma veľmi potešilo. 
E-shop mi hneď padol do oka svojim vzhľadom a samozrejme ponukou výrobkou , ktoré majú v ponuke za skvelé ceny . 
Jednanie s pani majiteľkou bolo veľmi priateľské a určite Vám rada poradí , uistila som sa o tom , že svoje produkty dobre pozná , čo ja veľmi chválim , pretože len predajca , ktorý vie čo predáva môže byť dobrý predajca. 
Ak aj Vy hľadáte kozmetické produkty Sleek , určite sa na e-shop StayUnique.sk bežte pozrieť .
Pri objednávke nad 60 Eur máte dopravu zdarma , e-shop ponúka na výber tri možnosti doručenia a to 
- Zásielka na adresu adresáta 
čo znamená že balík Vám prinesie kuriér až priamo domov , za túto službu platíte 3,90 eur
- Zásielka na adresu pošty 
klasicky , balíček bude doručený na poštovú adresu Vášho bydliska , cena 3,30 eura
- Zásielka na adresu ľubovoľnej pošty 
zásielku Vám spoločnosť odošle na akúkoľvek poštu , ktorej adresu udáte pri objednávke , cena 3,30 eura
E-shop je naozaj seriózny a nemusíte mať obavy z toho že je na trhu nový .

Prejdime ale už k paletke tieňov Sleek :)

V prvom rade ma prekvapilo balenie , má krásnu škatuľku , v ktorej tiene uchovávam doteraz , pretože mi je skratka ľúto ju vyhodiť .
Balenie samotných tieňov je taktiež veľmi estetické , matná čierna v spojení s lesklým čiernym nápisom Sleek Make UP , pôsobí profesionálne . Možno by som tu však mala jednu výčitku a to že , matná časť sa dosť rýchlo "pocapká" a "capky" ide dosť ťažko odstrániť , to však neznižuje kvalitu samotného obsahu.
Po otvorení vykukne 12 krásnych očných tieňov , zrkadlo a obojstranný štetec .
Konkrétne paleta I Divine v odtieni Au Naturel , obsahuje matné aj perleťové odtiene .
Perleťové odtiene krásne rozžiaria Váš pohľad a oživíte nimi každé líčenie , perleťové odtiene v tejto paletke , ako aj u každej inej paletky Sleek sú výnimočné tým , že obsahujú špeciálne častice , ktoré odrážajú svetlo a vytvoria ohurujúci žiarivý efekt o čom som sa sama presvedčila.
Matnými tieňmi môžte vykúzliť nahé alebo dramatické líčenie , ktoré bude vyzerať stále honosne , pretože tiene majú obdivuhodnú pigmentáciu  a držia po celý deň rovnako ako po nanesení .
Paletky Sleek obsahujú tiene na minerálnej báze v jedinečných farebných kombináciách .
V palete sú tiene farebne zoskupené tak , aby spolu navzájom ladili a mohli ste vytvoriť ako denné tak aj večerné líčenie .
Ja si s nimi robím aj linky , na horné aj dolné viečko , ktoré tým ešte viac zvýrazním a líčenie dostáva úplne iný rozmer .
Na zrkadielku je ochranná fólia , ktorú keď položíte na tiene dozviete sa názov každého tienu v paletke , kedže sú na nej uvedené názvy :)

Ja paletku určite odporúčam , stala sa jedným z mojich najobľúbenejších pomocníkov na bežné denné líčenie , ale aj na dramatickejšie večerné líčenie.
Navyše ,líčenie Vám s ňou hneď pôjde od ruky , kedže máte tiene pokope a nemusíte rozmýšľať aký tieň zakomponovať do líčenia ďalej , stačí sa pozrieť na paletku a určite hneď prídete na dobrý nápad kombinácie .

Ak viete o niekom vo svojom okolí , kto tiež hľadá kozmetiku Sleek a túži po ich produktoch , urobte mu radosť aj teraz pred blížiacimi sa sviatkami a podarujte mu produkty , ktorým iste neodolá a verte , bude Vám naozaj vďačný :)
Produkty Sleek zoženiete sa prijateľné ceny , už vo vyššie spomínanom e-shope , ak si chcete pozrieť ponuku stačí kliknúť na odkaz priamo TU .
A ak sa Vám zapáčila paletka , ktorú opisujem ja v tomto článku , kliknite SEM .

Táto paleta tieňov je univerzálna a jej tiene sadnú každému typu ženy a určite v ich objatí každá z Vás zažiari.

 Moje obľúbené tiene Sleek , majú naozaj basic otiene , ktoré sadnú každej z Vás :)



 Paletka má naozaj krásnu krabičku , ktorá moju paletku chráni dodnes :)

Takto majú vyzerať originál Sleek očné tiene :)

ZHRNUTIE 
Tiene v palete Au Naturel od Sleek sú vysoko pigmentované , držia si svoju farbu a jas po celý deň , majú neuveriteľné odtiene , ktoré sa ľahko kombinujú a a sadnú každej žene .
Balenie pôsobí profesionálne a je také "šikovné" .
Cena - 10,99 EUR

LÍČENIA KTORÉ SOM S PALETKOU VYKÚZLILA JA 



Decentné skôr večerné líčenie , ak by ste chceli ešte viac zvýrazniť Váš pohľad , stačí posledným tieňom z paletky ( čiernej farby ) urobiť linku .



Jednoduché denné príjemné líčenie , pre zvodný pohľad 


Denné líčenie pomocou palety očných tieňov nieje odteraz žiadny problém :)


Nahé líčenie , to je rozžiarenie Vášho pohľadu , ktoré zvládnete takmer okamžite :)


Na každej fotografii som použila pri líčení očí len paletu očných tieňov Sleek Au Naturel .


Dúfam že článok sa Vám páčil , ak máte aj Vy doma produkty značky Sleek budem veľmi rada ak v komentoch pod článkoch zanecháte pár slov , aké sú to produkty a ako ste s nimi spokojné .

A ak môj blog čítate radi a články sú pre Vás zaujímavé , budem vďačná za každý like môjho fanpage blogu na FB - Meggin svet kozmetiky a vizáže

Dočítania nabudúce
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára