Domácnosť a bývanie

pondelok 24. novembra 2014

MAGIC FOOT PEEL

Ahoj
Vážené dámy , milé slečny , blíži sa čas kedy sa konajú rôzne novoročné akcie , plesy , stužkové a iné príležitosti kde odhaľujeme svoje nohy v plnej kráse vo vyčančaných črievičkách .
Chceme teda , aby naše nohy ako aj všetko ostatné vyzeralo dokonale a aby mohla práve topánka naozaj dobre vyniknúť , to môže len v prípade ak máme hladké nohy bez mozoľov , stvrdnutej kože a dokonalú pedikúru .
Ako docieliť stav , aby naše nohy vyzerali k svetu ?
Nie , nie nepotrebujete nejaké krémy alebo zázračné spreje , ani zoškrabkávať kožu .
Stačí ak siahnete po novinke na slovenskom trhu MAGIC FOOT PEEL .

Na nohách niesu mazové žľazy ani vlasové folikuly , čo je príčinou nadmerného vysušovania pokožky na nohách.
Popraskaná koža na pätách a spodnej časti chodidiel je dôvod prečo naše nohy nevyzerajú v lodičkách alebo iných spoločenských topánkach najlepšie.
Ja osobne som nemala nejaký veľký problém s pokožkou na nohách , kedže sa o ne pravidelne starám a doprajem im patričnú hydratáciu , no vždy môže byť všetko aj krajšie a lepšie vyzerajúce .
Tak som si povedala , prečo to neskúsiť .
Magic Foot Peel je 7-dňová bezpečná a neinvazívna zlupovacio - regeneračná kúra nôh .
Prečo som chcela práve tento produkt vyskúšať ?
Pretože som chcela vyskúšať novinku na trhu a ponúka 4 dobré dôvody , prečo práve Magic Foot Peel.

Ako prvý dôvod je ten , že kúra je bezbolestná a pohodlná .
Nohy si zabalíte do akoby ponožiek navsiaknutých liečivými látkami a môžte pri tom kľudne sledovať televíziu,chatovať na FB alebo robiť čokoľvek čo bežne doma robíte počas relaxovania.

Druhým dôvodom je ten , že výrobca uvádza produkt ako naozaj efektívny o čom som sa naozaj presvedčila. Každým dňom som pozorovala ako sa z mojich nôh zlupovala stará koža a vznikla tak nová , jemná koža .

Tretí dôvod je ako opäť výrobca udáva , že výsledok je intenzívny.
Aj toto tvrdenie môžem potvrdiť :)
Samozrejme následne treba po dokončení kúry pokračovať v bežnej starostlivosti o chodidlá , no efekt bol naozaj dlhý , dokonca stále trvá . 
Ako je to možné ?
Nakoľko sa nepoužívajú žiadne prístroje , látka sa sama vstrebáva do pokožky čo je určite lepšie , kedže pokožka sama vie koľko čoho a kedy chce a potrebuje prijať .

Posledný , štvrtý dôvod je uvedený ako Prekvapujúci účinok .
Najskôr som sa zľakla , pretože koža šla dolu naozaj ostošesť a povedala som si - paráda , teraz moje nohy vyzerajú ozaj krásne , no s týmto treba počas tejto kúry ( intenzívnom peelingu rátať ) , kedže ide vlastne o to že naozaj stará koža ide dole a nová , jemná , krajšia a zdravšia koža sa vytvára.
Po týchto zlupovacích dňoch som bola naozaj prekvapená , moje nohy vyzerali úplne inak .


Spôsob použiata Vám nebudem úplne popisovať , len v skratke .
Nožničkami odstrihnete okraj balenie .
V balení sú také akoby dve veľké ponožky navsiaknuté účinnými látkami .
Ponožky si klasicky nasadíte na nohy a zaistíte ich lepiacimi pásikmi , ktoré sa nachádzajú v balení.
Ak chcete ešte väčší komfort a mať nohy v teple nasadte si následne aj Vaše obľúbené domáce ponožky.
Výrobok nechajte na nohách 90 až 120 minút.
Následne nohy opláchnite teplou vodou aby ste zmyli zbytky .


Prvé dva až tri dni bola moja pokožka na nohách suchá a trošku drsná , no už medzi druhým a siedmym dňom sa pokožka začala vo veľkom zlupovať .
Pokožku si nezlupujte svojpomocne , ani nepoužívajte penzu alebo pilníky .
Pokožka Vám opadá sama .
Po siedmom dni už začnete vidieť ten rozdiel v kvalite Vašej pokožky a môžte si bez obáv obuť Vaše črievičky a vyraziť na ples alebo žúr s pocitom , že nik nebude mať krajšie nohy ako Vy !


Vlastnosti :
- jemne a účinne odstráni mozole
- zrohovatenú a suchú pokožku
- otlaky
- zaistí elastickú , zdravú a hladkú kožu na chodidlách


Obsahuje komplex aktívnych látok na báze ovocných kyselín .

Nájdete ho na stránke Sexinohy.sk
Alebo aj na FB na stránke Magic Foot Peel

Koľko Vás bude zdravá koža a krásne hladké nohy stáť ?
Len neuveriteľných 24,99 eura .
Tak hor sa do objednávania aby ste si stihli sexi nohy vykúzliť do najbližšej žúrky :)








Ja hovorím tomuto produktu určite ÁNO 


To bolo na dnes všetko , teším sa na každý koment , nové čitateľky a Vaše ohlasy .

Dočítania nabudúce.
Meggi







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára