Domácnosť a bývanie

streda 19. novembra 2014

KORFF Make up - Neverending cure make up

Ahoj

Prinášam Vám článok o exkluzívnej kozmetickej značke KORFF , ktorá má svoje pole pôsobenia po celom svete a je jedna z najuznávanejších farmaceutických kozmetických značiek na trhu . 
Riadia sa jednoduchým , no zato výstižným heslom a to - V KRÁSE OBJAVTE UMENIE , čo je pre mňa veľká veta .
Krása je pre nich inšpiráciou , formou a výsledkom .
V spojení najexkluzívnejších , drahých aktívnych zložiek a poznatkov dermokozmetických a farmakologických výskumov sa stala kozmetika vrcholom ako v dekoratívnej kozmetike tak aj v starostlivosti o pleť pre ženy v každom veku , za celkom prijateľné ceny .
Tak teda , vážené dámy a milé slečny , vitajte v novej ére farmaceutickej kozmetiky , ktorú si zamilovala už nejedna žena na svete .

KORFF vyrába kvalitnú , exkluzívnu dekoratívnu kozmetiku z ktorej som mala možnosť vyskúšať make up s názvom KORFF NEVERENDING CURE MAKE UP . 
Tento make up sa od ostatných , bežných drogériových make-upov poriadne líši , nevravím že make up z drogérie musí byť zlý , to nie , ale uznajte , nájdete v týchto make-upoch to čo v tomto ?! , asi tažko :)
Tento make up je vlastne make up poslednej generácie , ktorý v sebe kombinuje výdrž až neuveriteľných 16 hodín a potešenie z krémového zloženia pre Vašu pleť .
Make up KORFF NEVERENDING obsahuje farmaceutmi obľúbenú Kyselinu hyauloronovú a Retinol , ktoré pomáhajú pokožku udržať stále mladú , jemnú a žiarivú .
Make up je bez parabénov a parfumácie , čo je pre make up takejto značky hádam samozrejmé .
Navyše Vašu pleť ochráni vďaka UV SPF 15 pred predčasným fotoaigingom .


Moja skúsenosť s make-upom je veľmi dobrá .
Ešte nikdy som nemala v rukách lepší make up ako je tento a to netvrdím len pred Vami milé čitateľky , je to naozaj tak . Vyskúšajte ho samé a uvidíte že netáram .
Je vhodný pre každý typ pleti , pretože sa krásne prispôsobí , taktiež ho odporúčam každej vekovej kategórii , mladším ročníkom ako účinná prevencia pred starnutím pleti aj počas dňa a pred staršie ročníky na udržanie si toho najlepšieho vzhľadu pleti a ako skrášlenie a starostlivosť v jednom .

Po nanesení nemáte pocit nejakého hrubého nánosu na tvári , alebo pocit masky , proste make up necítite na sebe čo je naozaj úžasné , no pritom keď sa pozriete do zrkadla rozdiel pred a po nanesením je zjavný .
Moja pleť bola prežiarená , nedokonalosti boli účinne prekryté aj napriek jeho ľahkému zloženiu , ktoré pleť nezaťažuje , ba ju ešte aj ošetruje . 
Naozaj som sa celý deň nemusela vôbec prepudrovať ani si make up opravovať , držal celý deň bez nejakých komplikácii . A vlastne , na tento make up ja osobne púder ani nepoužívam , on sám urobí tak dokonalú pleť , že ten púder je úplne zbytočný .
Pleť sa mi neleskla a vyzerala po celú dobu veľmi prirodzene , dokonca sa mi stalo pri niektorých make upoch že mi ľudia povedali že mám veľa toho make upu na tvári , pritom to bola len tenká vrstva , no pri tomto make upe sa mi to nestalo , dostávala som skôr pozitívne ohlasy na moju pleť a otázky typu - dnes si si nedala make up ? Načo ho vôbec používaš veď máš bezchybnú pleť ! 
No hádajte čo som mala vtedy na tvári nanesené ?! Áno , make up KORFF :)
Preto som sa presvedčila o tom , že za kvalitu sa oplatí zaplatiť , Vaša pleť sa Vám odvďačí hneď po nanesení a lichôtky na Vašu novú žiarivú a prirodzene vyzerajúcu pleť Vám určite prinajmenšom spríjemnia deň . 


Balenie je luxusné a praktické .
V čiernej krabičke so strieborným nápisom KORFF sa skrýva 30ml poklad pre Vašu tvár .
Už na prvý pohľad zbadáte , že to nieje len taký nejaký make up , vidíte , že je to niečo viac ako hnedý krém ktorý Vás má urobiť krásnou , je to krása spojená s tým najlepším pre pleť.
Samotný make up je balený v tubičke s pumpičkou , ktorou si vytlačíte množstvo make upu ktoré potrebujete.

Ešte jedna , dôležitá vec , ako viete som bleduľka , takže niekedy mi nesadne ani ten najbledší odtieň make upu aký je v ponuke .
No pri tomto make upe to je iné , tu mi odtieň 01 Creme dokonale sadol .
Je to jeden z naozaj mála , ktorý mi vyhovuje konzistenciou , odtieňom , krytím a tým ako pôsobí na pleť .
Zatiaľ mi sadol len make up od Mary Kay , no tento sa mu vyrovná a svojim zložením ho aj prevalcuje .

Make up stojí okolo 30 eur , viem nieje to málo , ale predsa len investovať do toho , čo chceme mať pekné a mať o to postarané na najvyššej úrovni sa oplatí. A vzhľadom na zloženie a funkčnosť tohto make upu to dokonca si dovolím povedať, nieje ani taká vysoká suma .

V balíčku mi došli okrem Make-upu aj dve vzorky KORFF , taktiež v odtieni 01 Creme.
Jedná sa o KORFF SUBLIMELIFT MAKE UP - liftingový krémový make up a o KORFF RADIANCESKIN MAKE UP - rozjasňujúci tekutý make up .

Tieto dva produkty som zatiaľ nevyskúšala , no pri vhodnej príležitosti , na ktorú budem potrebovať bezchybnú , zdravú pleť ich iste využijem .


V našich bežných drogériach som nevidela zastúpenie tejto značky , predsa len nieje to obyčajná kozmetická značka ale luxusná farmaceutická kozmetika , no zoženiete ju na stránkach e-shopu BeautyMarket.sk

Tu nájdete aj značky ako BIOCLIN , RILASTIL , NONIQUE ktoré niesu bežne dostať .

Kozmetika KORFF je talianska farmaceutická kozmetika , ktorá je dermatologicky a mikrobiologicky testovaná , bez parabénov a parfumácie .

 Obal , ktorý už na prvý pohľad pôsobí nevšedne 

 KORFF proste musíte mať , ak viete oceniť kvalitu nanesenú na Vašej pleti

 Tu vidíte , už samotný obal make-upu

 Make up si vytláčate pomocou takejto pumpičky 

 Odtieň je naozaj veľmi jemnučký a po rozotretí je na pleti neviditeľný 

Tieto dve vzorky sa ešte chystám vyskúšať , už som na ne zvedavá :)


Takže , dámy a slečny , verím že som Vás inšpirovala pri výbere make-upu a možno si ho doprajete aj ako vianočný darček , no myslím že potom sa ho už nevzdáte :)
Ak ho chcete vyskúšať aj Vy , jednoznačne sa obráťte na objednávanie z e-shopu BeautyMarket , 
dodacia doba je naozaj kratučká .
Ponúkajú možnosť vrátenia tovaru do 7 dní .
Cena za dopravuje a balenie je 4,90 EUR , no máte istotu že Váš balíček príde v poriadku , bez poškodení až priamo k Vám domov , prostredníctvom kuriérskej služby GLS , pri nákupe nad 100 EUR je doprava v rámci celej SR zdarma a hradí ju celú e-shop .
E-shop zasiela aj do Českej republiky.

To je pre tento článok všetko , ak by Vás niečo ohľadom make-upu zaujímalo neváhajte sa pýtať , rada Vám odpoviem aj priamo v komentároch pod článkom.
Prípadne ak máte nejaké dotazy ohľadom e-shopu taktiež rada odpoviem.

NOVÁ INFORMÁCIA , NA E-SHOPE BEAUTYMARKET SA UŽ MOMENTÁLNE MAKE UP NENACHÁDZA , ALE ZOŽENIETE HO NA E-SHOPE - LAKOSMETIKA.CZ , KTORÁ TOVAR DODÁVA AJ NA SLOVENSKO.


Verím že Vás článok zaujal a neostanete len pri čítaní o tomto produkte :)


Dočítania čoskoro
Meggi



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára