Domácnosť a bývanie

sobota 15. novembra 2014

Juli Rosse - lesk a rúž na pery

Ahoj

Prinášam Vám článok o kúskoch z mojej dekoratívnej kozmetiky , ktoré v zimnom období využívam najviac , kôli ich farbám .

 Ako prvý to je lesk na pery Juli Rosse , ktorý ma fantastický dizajn .
Však to poznáte , hľadáte v kabelke lesk , keď ho už nájdete musíte nájsť nejaké svetlo a zrkadlo ( teda ak sa chcete napríklad narýchlo dolíčiť v aute alebo ste niekde kde nemáte svoj kozmetický stolík , zrkadlo a všetko čo treba ) .
Tento lesk má všetko čo k nalíčeniu pier potrebujete a to kdekoľvek a kedykoľvek !
Má v sebe zabudnované dve malé biele svetielka , ktoré sa rozsvietia po otočený vrchnej časti a to Vám poviem , že svietia naozaj dostatočne a svietite si nimi rovno na pery kedže sú na časti kde je nanášadlo s leskom .
Zrkadielko , zrkadielko , kdeže si ? 
Som tu , rovno v lesku :)
Tento lesk na pery má v sebe z bočnej strany podlhovasté zrkadlo , takže keď sa chcete nalíčiť máte ako , máte kde :)
Celkový dizajn je ako vravím praktický a veľmi sa mi páči vďaka jeho vymoženostiam , ale aj pekným hranatým tvarom .
Obsah - 8 ml 
Lesk , ako taký mi už vyhovuje trošku menej a to kôli tomu že je dosť lepkavý .
Farba , pigmentácia , vôňa sú super , len naozaj veľmi lepí , čo sa mi nepáči .
Ale dá sa to prekusnúť :)

Nájdete ho vo viacerých farbách -


Ja mám odtieň , ktorý sadne asi každej žene , jemná červená :)
Pigmentácia je vzhľadom na to že to je lesk veľmi lichotivá
Kedykoľvek, kdekoľvek :)

Ja mám odtieň 6 , no myslím že všetky sú nositelné a každá žena si nájde svoj odtieň.












Ďalšou vecou , ktorú som si zamilovala a dosť veľa ľudí u mňa nieje zvyknutých na túto výraznú farbu na mojich perách je Rúž na pery Juli Rosse .
Tento rúž má krásnu , sladučkú vôňu a čo je jeho veľké plus je to , že aj napriek tomu že je farebný , pery nevysušuje ba naopak , hydratuje ich  :)
Ako už dobre viete , mám suché pery , hlavne v tomto zimnom období , preto si farebné rúže veľa krát nemôžem dovoliť , pretože na suchých perách nevyzerajú lichotivo . No tento rúž ponúka farbu a hydratáciu zároveň. Netvrdím , že je to hotový balzam na pery , to zas nie , nepoužívam ho ako nejakú starostlivosť o pery , len je príjemné že si môžem aj na suchšie pery naniesť farebný , sýti rúž a moje pery niesu následne ešte viac suché , ale vyzerajú pekne farebne :)
Pigmentácia rúžu ma veľmi prekvapila , naozaj stačí prejsť po perách jeden krát a ste narúžované .

Tiež ho nájdete vo viacerých odtienoch .

Balenie je take , povedala by som klasické pre rúže . Nič extra ale nič na čo by som sa mohla sťažovať .
Balenie - 3,8 g

 Tu môžte rúž vidieť priamo zakomponovaný v líčení :)

 Tá farba je naozaj lichotivá , hlavne bleduľkám :)

Pigmentácia , ako môžte vidieť je tiež ohurujúca , na ruke mám nanesenú jednu vrstvu .


Tieto a iné výrobky od Juli Rosse nájdete na stránke Ruby Rose , nájdete tu nielen dekoratívnu kozmetiku ale aj šperky a bižutériu Juli Rosse . 
Distribútorom/ dovozcom je TANTO SK .

Priamy link na rúž nájdete TU
Priamy link na lesk nájdete TU

Verím , že článok Vás inšpiroval v nákupe nových leskov a rúžov do kozmetickej taštičky.

Dočítania nabudúce
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára