Domácnosť a bývanie

pondelok 3. novembra 2014

Essence LASH BASE , Essence STAY NATURAL CONCEALER


Ahoj 

Dnes Vás iste poteším článkom , ktorý je pre mňa typický a bude to po dlhom čase recenzia na dve novinky od Essence .
Priznávam sa , že doteraz som túto značku veľmi nevyužívala . No pri posledných nákupoch som zablúdila do drogérky a tam svietil panel ESSENCE . Povedala som si , že by som mi zišiel korektor a nejaká drobnosť ktorou si urobím radosť .
A keď už teda píšem ten blog , vidím že u veľa žien je táto kozmetika chválená , preto som sa rozhodla vyskúšať práve produkty tejto značky .
A teda , urobila som dobre ? 
To sa dozviete v nasledujúcich riadkoch .
Príjemné čítanie .


Prvou vecou bol teda korektor.
Korektor som používala len málokedy a to len pod oči , žiadne veľké kúzla som ním nerobila .
Mala som jeden od Maybelline , no bol na mňa trošku tmavší .
Preto som siahla v drogérke po korektore od Essence v odtieni 01 SOFT BEIGE . 
Je to korektor v pere a má takú štetinku ktorou korektor vychádza a zároveň sa aj nanáša na pleť.
Musím uznať že naozaj pekne kryje kruhy pod ocami a dá sa pekne zapracovať .
Je pekný , bledý , no myslím že ja na moju bledučkú pleť by som si mohla dovoliť ešte o niečo bledší aby bolo to očné okolie plne rozžiarené .
Má trošku ružovkastý nádych a konzistencia je taká klasická , nieje veľmi tekutý ani veľmi hustý , akurát :)
Nemá nejak špecifickú vôňu , čo je pre mňa vyhovujúce . Viete že nemám veľmi v obľube veci ktoré príliš voňajú a niesu to voňavky a podobne .
S balením som spokojná , respektíve nemám mu čo vytknúť .
Obsah 1,5 ml .




Potvrdzujem nápis na obale Natural , je naozaj prirodzený , len je potreba vybrať si správny odtieň




Klasika , štetček ktorým korektor nanášate , pre mňa vyhovujúce


Ako druhý som si kúpila , netypický produkt , ktorý myslím nemá každá žena v kozmetickej taštičke ako napríklad make up a ruž . 
Je to podkladová báza pod maskaru .
Viem a aj používam podkladovú bázu pod make up , pod očné tiene , prípadne nejakú bázu pod rúž ktoú nájdete v Mary Kay napríklad , ale o podkladovej báze pod maskaru , špirálu som nepočula.
Preto ma hneď zaujala a povedala som si že ju vyskúša , čo to urobí .

Balená je klasicky ako špirála , nanáša sa taktiež úplne identicky , len s tým rozdielom že je biela.
Použila som ju tak , že som ju naniesla na riasy pred nanesením špirály , počkala som kým trošku zaschne a naniesla som špirálu.
Čo má robiť Vám nepoviem ,pretože som si o tejto vecičke nič neštudovala , proste som si ju zobrala a použila. Preto Vám napíšem len to čo robila naozaj po nanesení :)
Veľmi zaleží na tom akú špirálu použijete . 
Po prvý krát som na ňu naniesla špirálu , moju obľúbenú od Oriflame - Giordani Gold ( o tejto špirále som písala recenziu dávnejšie ) , zdalo sa mi že po nanesení bola špirála akoby viac pigmentovaná a lepšie držala.
Ani po celom dni sa nežmolila a to aj vtedy ak som si náhodou prešla po oku rukou . Neopadávala a neviem či to má byť jeden z účinkov , ale išla mi oveľa ľahšie večer odlíčiť . Zrejme by mala chrániť riasy a nejak ich aj vyživovať , toto Vám nepoviem , nejaké zmeny na samotných riasach zatiaľ nebadám . No špirála drží lepšie a je viac čierna .
To že je viac čierna , je podľa mňa ovplivnené tým že , ak si dáte proste na mihalnice ktoré majú tmavú farbu čiernu riasenku bude čierna to áno , ale ak nanesiete čiernu farbu na biely podklad bude viac čiernejšia.
Toť moja logika :)
Skúsila som ju naniesť aj pod špirálu , veľa ženami obľúbenú Miss Sporty Pump Up Booster ( fialová s veľkou kefkou ) , Samu osebe ju mám rada aj ja , ale nanesenú na túto bázu nie . 
Moje riasy boli akoby zlepené a také až príliš nápadne , ako keď si dáte veľa , veľa vrstiev špirály len aby ste mali riasy ako vejáre , čo ja nepreferujem .
Takže zhrnutie je takéto , samotná báza áno , ale veľký pozor pod aký druh špirály .
Tá od Oriflame je skôr taká akoby decentnejšia na riasach a krásne ukáže na tejto báze , Miss Sporty je sama osebe dosť výrazná a riasy riadne vyfarbí po jednom nanesení .




Takto vyzerá nanesená samotná báza 


Biela , krémová konzistencia na kartáčiku typickom pre bežné špirály 



Báza zaistí to aby boli riasy objemnejšie , kedže máte akoby dve vrstvy špirály logické , riasy sú aj mierne predĺžené a riasenka na nich drží lepšie a dlhšie 
Obsah - 9 ml



Produkty ma dokopy vyšli niečo okolo 6,00 eur , čo je myslím veľmi dobrá cenová strata za tak šikovných pomocníkov.

Líčenie pri ktorom som produkty použila som zakončila už len balzamom v ružovej farbe od značky Dermacol ( ružový balzam v tvare srdiečka ) , ružovou lícenkou od Loreal a make upom od Oriflame - Perfect Fusion Foundation ( SPF 25) . Nič viac .



Myslím , že na bežný deň úplne postačujúce :)

Moji nový , šikovný pomocníci od Essence :)


Dúfam že Vás článok zaujal , bola by som rada ak by ste mi napísali do komentu či ste sa už stretli s bázou pod riasenku a ako vyhovuje Vám .
A budem rada ak mi poradíte korektor , ktorý má naozaj úplne svetlý odtieň .
Ďakujem :)


Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára