Domácnosť a bývanie

utorok 18. novembra 2014

ClaMon Beauty Clinic

Ahoj
Vážené dámy , milé slečny , prinášam Vám článok , na ktorý sa teším asi najviac zo všetkých a to z dôvodu že sa s ním spája môj osobný zážitok s ClaMon Beauty Clinic , kde som strávila nádherné dopoludnie .

Procedúra , ktorú som v klinike krásy absolvovala , prebiehala v rámci spolupráce .
V prvom rade sa chcem veľmi pekne poďakovať za možnosť vyskúšať si na vlastnej koži , procedúru ktorú ponúkajú ako jednu z mnohých a za naozaj špičkový prístup už priamo v salóne .
Veľmi si to vážim .

Najskôr Vám priblížim čo klinika ponúka 

ClaMon Beauty Clinic v Bratislave ponúka naozaj širokú škálu procedúr ako pre ženy tak aj pre mužov na naozaj vysokej úrovni .

- Estetické služby 
- Kozmetika
- Laserové služby
- Kaderníctvo
- Manikúra
- Pedikúra
- Ostatné služby ( vizáž , pre mužov , špecinálne ponuky )

Klinika spolupracuje s tými najlepšími kozmetickými značkami a dermatologickými produktami .
Sú to napríklad aj tieto spoločnosti -

- Bioderma
- HIRONIC
- Loreal Professionnel
- SynCare
- Bioline
- Alterna
- Dermalogica


Po čase musela klinika svoje priestori dokonca rozšíriť , kedže bol dopyt po ich ponuke vysoký , preto sa presťahovali do areálu Harely Davidson na Rebarborovej ulici .

ClaMon má svoje zásady , ktoré naozaj dodržiava -

Konzultácie sú bezplatné
Poradenstvo a ponuky musia byť také , aby boli čo najlepšie a najefektívnejšie pre klientov
Diskrétnosť nadovšetko

V súčasnosti ponúkajú viac ako 40 druhov ošetrení a procedúr .
V klinike pracuje 5 stálych odborne vyškolených zamestnankýň a lekárka .

Čo som ale na klinike podsúpila ja a ako to celé prebiehalo ?

Do kliniky som bola pozvaná na danú hodinu.
Hneď pri vstupe som sa zoznámila so slečnou ktorá sa o mňa celú dobu starala .
Bola to slečna menom Zuzka , ktorá bola hneď na prvý pohľad sympatická a veľmi milá a profesionálna.
Vyplnila som dotazník a Zuzka ma vzala do zadnej časti kliniky , kde sa už dané procedúry vykonávajú .
Pohodlne som si ľahla a uvoľnila som sa , Zuzka ma prikryla mäkkou dekou aby mi náhodou nebola zima , pustila príjemnú , relaxačnú hudbu a pýtala sa ma aký mám problém s pleťou , čo by som chcela zlepšiť alebo zmeniť.
Následne mi očistila všetky nečistoty z tváre a dekoltu , jemným olejčekom , túto starostlivosť som si naozaj užívala .
Prešli sme k masáži tváre a dekoltu , aby bola pleť naozaj uvoľnená .
Musím sa dokonca priznať , že to bolo natoľko príjemné , že som si skoro pospala :)
Bola som proste uvoľnená natoľko ako to len ide , bolo hneď vidieť že Zuzka je naozaj zaškolená pracovníčka a vie čo robí a robí to veľmi dobre.
Prešli sme na hlavnú časť procedúry a to hĺbkové čistenie pleti.
Čistenie špeciálnym pílingom značky Dermalogica , ktorý je omnoho jemnejší ako píling v drogerií a oveľa efektívnejší .
Ďalej mi bola nanesená na tvár maska , ktorú sme nechali 20 minút účinkovať .
Potom , špeciálnymi prístrojmi bola moja pleť čistená naozaj do hĺbky .
Kedže pokožka bola po použití prístrojov mierne podráždená naniesol sa na pleť ukľudňujúci zábal . 
Bolo to vlastne veľa krokov k bezchybnej pleti , ktoré Vám už nepopíšem presne po poradí , ale jedno Vám poviem , do salónu som vchádzala naozaj len s pletou , ktorá má klasickú starostlivosť ako večerné odlíčenie a sem tam nejaký ten píling aby som mala pocit že sa o pleť starám.
No z kliniky som odchádzala s pleťou krásne čistou , bez jedinej čiernej bodky , úplne som cítila že moja pleť dýcha a bola naozaj veľmi jemná , jemná ako nikdy predtým .

Navyše , po absolvovaní hĺbkového čistenia pleti som mala v našom hlavnom meste jednu povinnosť , kde bolo treba vyzerať dobre .
Preto ma v salóne nalíčili , líčenie bolo taktiež veľmi pekné , naozaj jemné a prirodzené ako som si aj priala.


Pri mojej procedúre čistenia pleti bola použitá kozmetika DERMALOGICA .
Táto kozmetika bola vyvinutá odborníkmi v roku 1986 v USA , zameriava sa na zdravie pokožky a na jej prevenciu .
Všetky produkty sú hypo-alergénne .
Dermalogica ošetrenie pleti je špeciálne prispôsobené potrebám pleti a spoločne s podrobnou analýzou FACE Mapping je jedinečné pri každej návšteve.
Dermalogica je na svete číslo 1 v profesionálnom ošetrení pleti.
Na toto popredné miesto ju radí celá rada kozmetičiek, dermatológov a celebrít .


Počas mojej návštevy v Beauty Clinice som zistila vďaka analýze pleti uistila , že moja pleť je zmiešaná .
Analýzu pleti Vám v klinike urobia zakaždým , ešte pred samotným ošetrením aby vedeli použiť kozmetiku presne pre Váš typ pleti .
Tu som pochopila aj to , ako je dôležité o pleť sa starať aj v mladom veku , že je potrebné pleť nielen večer odlíčiť , ráno umyť vlažnou vodou a znovu nalíčiť .
Večer treba pleť naozaj poriadne očistiť od nahromadených nečistôt , natrieť na tvár správny krém a nezabúdať aj na okolie očí , ktoré som ja dovtedy zanedbávala a vravela som si , že ja ešte krém na očné partie nemusím skratka pravidelne používať .
Ráno treba pleť znovu poriadne vyčistiť a použiť krém na tvár a až potom naniesť make up.
Samozrejme aj tu moja starostlivosť dovtedy pochybila. Ráno som si pleť nečistila tonikom alebo proste nenanášala som pleťovú vodu. No robila som chybu , po návšteve ClaMon Clinic som si začala pleť čistiť aj ráno a keď som na vatovom tampóne videla , že moja pleť naozaj ráno nieje čistá ako som si myslela , povedala som si , že som mala šťastie , že ma mal kto na to včas upozorniť a profesionálne mi poradiť ako sa o pleť treba starať pravidelne.

Po odstupe času od návštevy Beauty ClaMon Clinic je moja pleť ešte stále v dobrej kondícii , pretože dodržiavam dobré rady Zuzky a používam kozmetiku presne pre môj typ pleti od DERMALOGICI .
Samozrejme pre pleť by bolo najlepšie ak by na takéto čistenie chodila pravidelne , vtedy by bola už naozaj v tom top stave a stačilo by ju len udržiavať , no žiaľ som od BA dosť ďaleko a cestovať pravidelne na čistenie pleti by nebolo pre mňa úplne samozrejmé . 
Avšak , treba navštívit aspoň raz mesačne alebo raz za dva mesiace svoju kozmetičku , ktorá však neurobí také profi čistenie ako v tejto klinike a už vôbec nie takými produktamy a prístrojmi ako majú k dispozícii v ClaMon , ale je to stále lepšie ako pleť zanedbávať úplne . 


Zhrnutie -

ClaMon Beauty Clinic môžem vrelo odporúčiť , ak máte cestu alebo bývate niekde nablízku , alebo nieje pre Vás problém cestovať za ozajstnou kvalitou iste tam zavítajte a nechajte sa rozmaznávať .
Zažijete pocit dokonalého odpočinku v rukách profesionálov a odídete krásne , verte mi , že budete mať potrebu sa tam vrátiť znovu a znovu .
Ja som si odniesla krásny zážitok , dokonalú pleť , profesionálne rady o starostlivosti presne šité na mieru mojej pleti a spoznala som pocit ozajstného uvoľnenia a toho aké to je zveriť sa do rúk odborníkom.

Všetko čo klinika ponúka , cenník , otváracie hodiny aj kontakt nájdete na ich oficiálnej stránke ClaMon.sk
Taktiež ich nájdete aj na sociálnej sieti ako ClaMon beauty clinic , kde ich nezabudnite sledovať a dozviete sa o ich akciách a špeciálnych ponukách .

Takže , verím že tento článok Vás potešil možno o niečo viac ako recenzie na kozmetické produkty , alebo články o móde , ktoré sú už takou samozrejmosťou na mojom blogu.
Ak by ste chceli vedieť ako som spokojná so samotnými produktami DERMALOGICA , môžem Vám povedať , že som spokojná tak ako so žiadnymi inými produktami , predsa len kvalitu spoznáte a odrazí sa to i na Vašej pleti . Veľa krát je kozmetika , ktorá ma meno dosť predražená a platíte len za to meno , no tu to nieje tak . Platíte za luxus a za istotu ktorú máte pri používaní týchto produktov.
Ja konkrétne používam sadu na zmiešanú pleť ako mi bolo odporučené v ClaMon po analýze pleti a vidím ten rozdiel .



 Pred vchodom do ClaMon Beauty Clinic aj s balíčkom kozmetiky DERMALOGICA pre zmiešanú pleť 

Dokonca Zuzka bola natoľko milá , že sa mi venovala o chvíľku viac ako sme boli dohodnuté , čo si tiež cením . Neponáhľala sa rýchlo líčenie dokončiť , venovala sa tomu naplno a výsledok aj stál za to . 
Je vidno , že v salóne pracujú len najlepší a zákazník nieje pre nich len zisk , ale osoba , ktorej treba venovať čas a konzultovať aby našli to čo naozaj zákazníkovi pomôže a aby čas strávený s ním bol efektívny :)






Môj balíček Dermalogica obsahuje :
koncentrovaný penivý gél s obsahom rastlinných výťažkov
Toner , osviežujúca zmes aloe s regeneračným účinkom a levandule ,mäty a amiky s hydratačným a upokojujúcim účinkom
Scrub , kukuričná múčka a upokojujúce rastlinné výťažky v krémovej báze odstráni bunky a pleť zanechajú čistú , pružnú a sviežu
Active Moist , ľahký hydratačný fluid bez oleja
Precleanse , ľahký čistiaci olej na rastlinnej báze
Total Eye Care , delikátna emulzia s ochranným a osviežujúcim účinkom
Skin Refining Masque , hĺbkovo čiastiaca maska , prejasňuje , viditeľne zjemňuje a čistí

Môj typ ,
Ja používam toner aj na make up , ktorý potom drží oveľa dlhšie a pleť je krásne vzpružená a hydratovaná :)


Dočítania nabudúce 
Meggi




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára