Domácnosť a bývanie

štvrtok 19. februára 2015

For Life & Madaga

Ahoj

Opäť som tu po dlhšej prestávke, v poslednom čase mám dosť nabitý program, ktorý sa snažím skĺbiť s hľadaním práce a podobne a kedže články nechcem odfláknuť radšej si vždy počkám na správnu chvíľu a tvorím, tvorím pre Vás :)

Dnes som tu pre Vás s možno niekomu neznámou kozmetickou značkou, ktorá má uchvátila hlavne tým že je to a teraz dobre čítajte česká kozmetika na francúzskych základoch.
Ako francúzska tak aj česká kozmetika osobitne ma nikdy nesklamala a preto ak sa to zmieša dokopy vznikne zaručene niečo prevratné.
Inak tomu nebolo ani pri produktoch výrobcu FOR LIFE & MADAGA.

Na stránke www.forlifemadaga.com sa ľahko zorientujete a ponúkajú možnosť objednať si najskôr len vzorky produktov, takže si na vlastnej koži produkty môžte najskôr vyskúšať a podľa môjho názoru a mojej skúsenosti s touto kozmetikou si ich určite zakúpite po vyskúšaní aj v plnom balení.
V ponuke sú rôzne akcie, zľavy, poradenstvo, zoznam salónov kde s touto kozmetickou značkou pracujú, online infolinka.

Dodanie tovaru je rýchle do 1-2 dní máte tovar doma, doručený kuriérskou službou GLS Slovakia, poplatky za doručenie sa pohybujú od 3 EUR pri objednávke nad 10 EUR, ak si objednáte tovar nad 33 EUR poplatky za doručenie neplatíte vôbec.


Tovar Vám príde doručený veľmi precízne v krásnej taštičke, ktorá na mňa ako zákazníka okamžite zapôsobila a pridala e-shopu ďalšie plusové bodíky.

Produkty mám celkovo 3, no dnes začnem prvým a to tým, ktorý používam pravidelne každý večer, občas aj ráno a viem Vám jeho účinky a vlastnosti popísať najreálnejšie.
Samozrejme zvyšné dva produkty sa už tiež nevedia dočkať svojej publikácie na blogu :)

Prejdime k produktu FOR LIFE & MADAGA - Pleťové tonikum s minerálmi 
Pleťové  tonikum je sám o sebe produkt, ktorý by sme mali naozaj aspoň večer po odlíčení používať ak chceme našu pleť udržiavať v dobrej kondicii.
Ale pleťové tonikum s minerálmi to je už niečo viac.
Minerály obsiahnuté v toniku dodávajú pleti všetky potrebné živiny a pekne ju vyživujú.
Ja toto tonikum používam každý večer na dočistenie pleti, moja pleť je po jeho použití dokonale čistá a pripravená na ďalšie ošetrenie.
Na pleti mi ostáva pocit čistoty a pleť je jemná a vitálna.
Kombinácia minerálov z mŕtveho mora a aktívnych prísad viditeľne a citeľne tonizuje a dočisťuje.
Pri dlhodobejšom používaní je Vaša pleť zdravá, zápaly v podobe akné sa tvoria menej a pleť je oveľa vitálnejšia.

Balenie s obsahom 200ml Vás bude stáť okolo 6 EUR, navyše produkt je momentálne v akcií, tak prečo to nevyužiť, však.
Ak však patríte medzi ľudí, ktorý predsa len nedajú len na slová iných a proste produkt potrebujú sami odskúšať je tu možnosť zakúpenia vzorky, mini balenia s obsahom 15ml za cenu 1,50 EUR.

Tonikum je bez obsahu alkoholu, je mierne parfumované no jeho vôňa sa mi neskutočne páči, je svieža a v mysli evokuje pocit relaxu, čistoty, je to taká malá dovolenka pre Vašu pleť.
Samotné tonikum má priezračnú modrú farbu.


Ak Vás produkt zaujal a túžite vyskúšať niečo čo bežne v drogériach nedostanete kliknite si priamo SEM




A teraz už fotečky (ktoré Vás aj tak zaujímajú asi najviac)


Taštička je zlatá, doslova. 
Pôsobí luxusným a honosným dojmom



Tonikum má decentné balenie, ktoré sa bude hodiť do každej kúpelne, dobre sa uzatvára a s dávkovaním na tampón tiež nie je problém.
Tonikum je vhodné pre každý druh pleti.





Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára