Domácnosť a bývanie

piatok 5. decembra 2014

Maska na vlasy Maroko - Planeta Organica

Ahoj

Poznáme to hádam všetky, zničené, lámavé a v tomto zimnom období aj viac vypadávajúce vlasy .
Ja som už skúsila hádam všetky drogérkové masky a séra na vlasy, niektoré niečo z vlasmi spravili, iné vôbec nie a preto som si povedala, že sa obrátim na najúčinnejšieho pomocníka aký môže byť a to je PRÍRODA .

Rozhodla som sa vyskúšať masku na vlasy z príznačným názvom MAROKO .

Prečo práve maska na vlasy Maroko ?

Prvý dôvod prečo som sa pre túto masku rozhodla bolo je zloženie .
Obsahuje argánový olej, ktorý ako dobre vieme ošetruje a vyživuje ako pokožku tak aj vlasy, neroli ( vyrába sa vodnou destiláciou z kvetov horkého pomaranča), navracia pružnosť a dodáva vlasom úžasnú, šarmantnú vôňu, vavrín ktorý zosilňuje korienky vlasov a pomáha pri vypadávaní vlasov, čierna oliva ktorá má zvláčňujúce účinky a dodáva vlasom silu a lesk .
Navyše maska obsahuje aj olej z eukalyptu a levandule .

Zloženie ako ste si mohli prečítať je naozaj lichotivé a prírodné, čo bol teda hlavný faktor, kôli ktorému som sa pre masku Maroko rozhodla.
Ďalej som prihliadala na fakty ako to, že maska je úplne bez parabénov a má certifikát organickej kozmetiky.
Maska je vyrobená v Rusku, čo bolo pre mňa tiež zaujímavé, doposiaľ som ruské kozmetické produkty neskúšala, no po skúsenosti s touto maskou na vlasy a tomu brániť ani nebudem :)

Nanášanie je klasické, na umyté a uterákom vysušené vlasy naniesť na celú dĺžku vlasov a necháme pôsobiť 5-10 minút, no ja ju nechávam pôsobiť často krát aj dlhšie, ono to neuškodí .
Následne opláchnuť .
Keď už sme pri oplachovaní, zmýva sa naozaj ľahko a ak si nieste istá či už sú vlasy dokonale zmyté veľmi ľahko to zistíte, pokiaľ ide z vlasov ešte zelenkastá voda zmývame ďalej ak ide už číra voda je to hotové :)

Maska má naozaj výnimočnú vôňu, musím uznať, že s tak dobrou vôňou pri maske na vlasy som sa ešte nestretla, nieje to nejak umelo vytvorená vôňa, je to prírodná vôňa kvetov neroli .

A či naozaj pomáha ?

Tu sa snáď ani nebudem nejak rozpisovať, odpoviem veľmi jednoducho a jednoznačne.
ÁNO MASKA NA VLASY MAROKO MÁ SVOJE ÚČINKY KTORÉ SĽUBUJE 
Vlasy mám viditeľne krajšie, lesklejšie a je vidieť že sú vyživené .
Lámu sa oveľa menej a sú pevnejšie .


Masku môžem odporučiť na naozaj suché vlasy bez šmrncu, na oživenie vlasov a dodanie pružnosti a sily vlasom.
Za masku zaplatíte 11,70 EUR
V bežných drogériách ju budete hľadať márne, no nájdete ju na e-shope www.navratkuzdraviu.sk , kde nájdete aj ostatné produkty PLANETA ORGANICA a aj mnoho iných kvalitných produktov, medzi nimi aj známe produkty Natura Siberica .

Pridávam ešte priamy preklik na masku na vlasy Planeta Organica Maroko, klikni TU


To je pre tento článok všetko, verím že Vám nejakým spôsobom pomohol .


 Väčšina ruských žien má krásne husté a silné vlasy, čo ak používajú práve masku na vlasy Maroko ?! :)



Maska má hustejšiu konzistenciu, čo je dobre, pretože Vám po vlasoch nesteká a pekne sa doslova vsiakne do presušených vlasov .



Dočítania nabudúce.
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára