Domácnosť a bývanie

utorok 21. októbra 2014

Camelus - Krém na ruky so pštrosím olejom

Ahoj



Táto recenzia bude výnimočná tým, že Vám predstavím značku o ktorej vie málokto na našom malom Slovensku , čo si myslím že je veľká chyba . 
Popíšem Vám aspoň v skratke históriu značky a čím je taká výnimočná jej hlavná zložka - PŠTROSÍ OLEJ . 

Značka nesie názov CAMELUS .
Spoločnosť vznikla na základe skúseností so pštrosou farmou v Očovej . 
Marketing z kožou, mäsom a koženými výrobkami plnil svoj účel , no stále zvyšovala jedna vzácna látka a to pštrosí tuk . 
Pštrosí tuk je naozaj zaujímavá farmaceutická a kozmetická surovina . 
V roku 1998 vznikla spolupráca s českou kozmetickou firmou , ktorá vyrobila 4 základné produkty s obsahom pštrosieho oleja . 
Testovaním sa zistilo že táto surovina má neuveriteľné regeneračné účinky na pokožku a je účinná pri liečbe artritídy , suchých ekzémov , reumatických a ďalších ochorení . 
Preto v roku 1999 pán Ing. Pavel Běčák    založil  vlastnú spoločnosť CAMELUS , ktorá sa zameriava na distribúciu a výrobu kozmetických produktov s obsahom pštrosieho oleja  a iných pštrosích produktov . 
Kozmetika je vyrábaná len pre spoločnosť CAMELUS a originalita produktov je chránená registrovanou ochrannou známkou . 
Hlavnou myšlienkou firmy je poskytnúť zákazníkom liečivé účinky pštrosieho oleja za dostupné ceny pre každého.



V čom je pštrosí olej výnimočný ?

Obsahuje kyselinu linolovú , linolénovú , stearovú , myristovú , olejovú a mnoho iných .
Omega 3 a 6 mastné kyseliny , ktoré sú pre ľudský organizmus nevyhnutné pre krásu a pružnosť pokožky a celkové zdravie a správne fungovania ľudského tela. 
Len v prípravkoch značky CAMELUS sa však nachádzajú v takom pomere aby boli účinky naozaj viditeľné už po krátkej dobe používania . Pštrosiemu oleju je veľmi podobný rybí tuk , aby ste si to vedeli nejak porovnať :)


Pštrosí olej plní tieto fukncie -
- obnovuje vláčnosť a pružnosť pokožky a pleti 
- pôsobí proti starnutiu pleti a tvorbe vrások
- odbúráva voľné radikály z pokožky
- vďaka penetračnej schopnosti preniká hlboko do pokožky a teda účinok je silnejší a dlhšie trvajúci 
- vynikajúce regeneračné schopnosti ( pomáha pri popáleninách , ekzémoch , jazvách )
- tlmí artritídu a reumatické bolesti pacientov s týmto ochorením 
- pomáha pri vypadávaní vlasov 
- v ponuke sú aj produkty po poštípaní hmyzom 



Prejdime k produktu ktorý som mala možnosť vyskúšať na vlastnej koži ja osobne . 
Bol to krém na ruky CAMELUS s obsahom pštrosieho oleja .

Krém moju pokožku okamžite po nanesení viditeľne a citeľne zvláčnil . 
Pri práci utrpeli moje ruky pár nepekných záderov , pri pravidelnom nanášaní tohto krému na ruky sa zádery krásne hojili a postupne sa vyliečili a moja pokožka bola opäť krásna a hladká .
Záderom zároveň aj predchádza :) Môžte ho použiť i na tvrdú pokožku na nohách , ktorá sa zjemní a bude pôsobiť zdravším vzhľadom a nielen pôsobiť , ona aj bude zdravšia !
Krém má naozaj sľubované regeneračné schopnosti ( pantenol,vitamín E , včelý vosk ) . 
Pri používaní som dokonca badala aj zlepšenie kvality mojich nechtov , čo som pri iných krémoch na ruky nikdy nebadala . 

Krém môžem odporučiť , používam ho ja a aj celá moja rodina ktorá s ním bola taktiež spokojná . Dokonca aj moja babka a to je už čo povedať keď vyhoviete aj požiadavkam ľudom v pokročilom veku , ktorý majú stále nejaké výhrady ( teda aspoň moja babka ) . 


Krém Vám z peňaženky veľa nevezme , čo je iste jeho plus keď si vezmeme aký je to v skutku kvalitný a účinný výrobok. 

Stojí presne 2,80 eura a je balený v 100 ml obale , proti ktorému nemám žiadne výhrady .


V ponuke nájdete aj mnoho ďalších produktov z obsahom pštrosieho oleja ako , krém na tvár ,telo , masážne emulzie , sprchové gély a výživé doplnky - kapsuly so pštrosím olejom .



Verím že som pre Vás priniesla zaujímavý článok a spolu so mnou ste objavili svojho nového miláčika , ktorého ja nazývam Môj Pštrosík :)


Dočítania čoskoro 

Meggi


 Spokojnosť nadovšetko s krémom na ruky CAMELUS




Sme správna kombinácia :)


 Vrchnáčik/uzáver ktorý je veľmi praktícký 




Konzistencia je naprosto  úžasná , ľahko sa rozotiera a dobre vsiaka



Ak chcete mať aj Vy svojho pštrosíka mrknite na ponuku značky CAMELUS .



WWW.CAMELUS.SK


Doplňujúca info - tento , ako aj všetky produkty Camelus sú slovenské , čo sa Vám iste bude páčiť .




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára